|
Green Atmos Cinema |
Besvar | Side <12345 35> |
Forfatter | |
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg syntes også det er den bedste løsning. Havde Lissau Tab-tension før men pga snore og lærred-magasin og rummets bredde kunne jeg max få 78 tommer..
Her er så rammens bredde: Og det er så i venstre side hvor beslagene sidder så det virker på samme måde som at åbne og lukke en dør. Her er det første billede efter det kom op.. i loftet ovenover hænger det gamle lissau lærred. |
|
E100
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er godt nok godt tænkt, respekt
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak E100 overvejer nu at lave en kopi af aluminium!!! Men nu må vi se om det bliver til noget!!!
|
|
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan masker du dit lærred?
Kigger selv efter en lavpraktisk løsning. /Chris |
|
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
Meget imponerende bio.
Du har ingen Blu Ray? Hvordan fungerer det med forskellige højttalere mærker ? |
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
The_Joshua - Maske systemet er et stykke sort stof med en skinne i bunden. Den er fastgjort på top/bagside af lærredet så når jeg skal bruge det trækker jeg det over på forsiden af lærredet og så er det tilpasset til 2.35:1
Mit MediaCenter kan så finde ud af at maske så det passer til lærredet.!
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Raskolnikov - Mange tak.! Jeg har ingen bluray afspiller ud over den der sidder i min Xbox One.. Jeg bruger mit mediacenter til bluray.
Alt i alt syntes jeg det fungere ret godt med de forskellige højttaler mærker, dog går der ikke lang tid så har jeg jo kun Mackie og XTZ.... Jeg vil sige at både xtz og kef spiller ikke i nærheden af hvor godt mackie'erne spiller, men det er også en helt anden prisklasse og kvalitet.! Ville helt klart helst have mackier hele vejen rundt men som du kan se er biografen ikke den største og der vil ikke være plads til at gå rundt derinde hvis jeg valgte så store højttalere hele vejen rundt.! desværre.
|
|
The_Joshua
Bruger Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info. Jeg er ude i samme løsning på mit lærred, det er lidt nemmere. Holder du bunden oppe med magneter eller andet?
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Nej bunden røre jeg ikke ved, det er kun toppen der bliver masket af, og så flytter mit mediacenter billedet ind i den nederste del.!
Hvis du ser billede 1 kontra billede 2 kan du se at de kun er toppen der er masket af.!
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev mit Custom beslag færdigt og klar til at blive sat op. (Big Thumbs Up til en god ven) Problemet var at jeg ikke kunne bruge et alm beslag da højttaleren skal sidde præcist foran karmen, og jeg ville gerne fæstne det i murstensvæggen ved siden af.! Det er nu blevet spraymalet og derefter malet samme farve som væggen.! Her kan i se det færdige resultat... Syntes det er blevet super godt og rummet virker meget lettere når det hele ikke står på jorden.! Det fulde overbliksbillede ligger på side 1.! Nu mangler jeg bare lige at ordne de sidste kabler.!
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sgu i orden det der
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Jo tak Berdel... Syntes også det var den bedste løsning at få tingene væk fra gulvet.!
|
|
Besvar | Side <12345 35> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |