|
Green Atmos Cinema |
Besvar | Side <1 333435 |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sgu ikke i orden, Henrik!!!! Gad ellers godt give din 7009 et godt hjem, men mega dårlig timing pga. forestående dyr måned |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
He he, nej jeg syntes da også det er lidt træls, men også træls at have et rum man ikke bruger til noget, så nu laver jeg det om til et kontor, da mit nuværende kontor er mindre og kunne godt bruge lidt mere plads.
Ærgerligt med SR7009, det ville være rart hvis den gik til en dedikeret bio hvor Audyssey Pro licensen virkelig kommer til sin ret, end bare en alm stue bio.
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er XTZ 95.22 også solgt ikke flere tilbage.
Så indtil videre er der kun 1 x Marantz SR7009 |
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Subwoofere også solgt.
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Marantz SR7009 er solgt, så nu er der kun en effektforstærker tilbage
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Vejrup,
Jeg skal bygge bio i et lille rum på sigt, og er blevet inspireret at den løsning du havde i "Green Atmos Cinema". Har du tilfældigvis en plantegning af dit gamle rum? Mvh. Michael
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg desværre ikke - men hvis du har nogen specifikke spørgsmål til de forskellige elementer, så siger du bare til.
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt i orden. Har du mål på rummet i så fald? :-)
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Rummet er 260cm x 590cm
|
|
mkirkelund
Funktioner
Tak(0)
|
Tak :-)
Kan du huske din afstand fra lærred til siddeplads? Jeg tænker at byggehjemmebio hvor afstanden fra væg-til-væg vil være omkring 2,5 meter.
|
|
Vejrup
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke huske afstanden desværre - jeg byggede også væg til væg lærred med 7 cm sort ramme omkring - det fungerede rigtig fint.! Den største opgradering i den bio var at få højtalere bag lærredet - det var så perfekt.
|
|
Besvar | Side <1 333435 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |