|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hm66 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 28-Maj-2008 kl. 02:47 |
hej Er der andre end mig der har prøvet det nye grid demo. under timetrial er der en konkurrence hvor man kan vinde en bmw. Det kunne være sjovt at sammenligne tider. Så jeg ligger ud (har desværre kun controller.det er sikkert bedre med rat og pedaler) 1.17.64 Her er link til top 15 http://community.grid-game.com/win-a-bmw/scoreboard.php Har lige nærlæst.Det løber kun til 23-05-08 Redigeret af hm66 - 01-Juni-2008 kl. 19:03 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Personligt var jeg mega glad for min 1.17.32, men da jeg ville registerere mig tabte jeg både kæbe og glæde:
toppen ligger på 1.13.xx - det er altså sygt! ps. kører også med controller |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Ligger det på Store til PS3 eller hvad?
EDIT: Jeg kan ikke finde det. Forvirrende hvis det kun er til PC, da emnet jo er placeret under spillekonsoller ![]() Redigeret af K32A - 28-Maj-2008 kl. 11:10 |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Du skal bare gaa ind under "Latest"..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Ja nu fandt jeg den også :)
|
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Nogen der har faaet spillet? Er lidt i tvivl om det er pengene vaerd? Jeg syntes bestemt, der var positive elementer i spillet og det hele saa meget realistisk ud. Dog syntes jeg at "handling" af bilerne ikke foeltes fantastisk realistisk. Der var ligesom ikke nok "tyngde" i bilerne. Dog var deres opfoersel paa banen meget godt gengivet... Hva syntes i? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Well jeg har kun prøvet demoen. Den blev slettet efter ca. 5 minutter. For meget arcade efter min smag. Det er som om bilen er fast klistret til midten af skærmen, der er ikke rigtigt nogen feel med bilen som i GT5 P. Så det er ikke noget for mig, men derfor kan andre jo godt syntes det er et fedt spil. Nu venter jeg på Ferrari challenge, så må vi se om det bliver bedre. |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg hadede kørefysikken de første par gange jeg prøvede demoen. Jeg var klar over at det er meningen det skal være rent arkaderæs (jeg kan lide de fleste bilspil, lige fra GTR2, rFactor og LFS med et Logitech G25, til Burnout, Flatout og Sega Rally med gamepad) og ikke engang noget der falder sådan lidt mellem simulation og arkade som eks. PGR4, men jeg syntes bare stadig fysikken i GRID føltes meget underlig, med dens pivot point model der gør at du næsten roterer snarere end drejer rundt om hjørner (virkede en smule bedre i Dirt hvor du trods alt var på grus og jord meget af tiden), den manglende følelse af vægt i bilerne og den manglende følelse af vejgreb i en 320si touring car på racerdæk.
Jeg brugte dog lige en halv times tid i går aftes på at hotlappe i både BMW'en og Mustang'en, og jeg må tilstå at jeg faktisk er begyndt at synes rimelig godt om det alligevel. Jeg var allerede temmelig sikker på at jeg ville købe spillet i morgen - til trods for fysikproblemerne, så virkede selve racerdelen som om den mere eller mindre kunne veje op for det (i modsætning til det delvist gabende kedelige GT5P, hvor jeg elsker bilerne og fysikmodellen, men synes både de fleste baner og AI ræs er en noget tam sag), og nu er jeg da i hvert fald 100% sikker på at jeg skal have GRID. Det eneste jeg ikke ser frem til er drifting-delen - jeg hader det lort. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg er nu stadig hook på GT5 P, det er næsten det eneste spil jeg spiller for tiden. Spiller nu mest online. Suzuka og Fuji banerne bliver jeg ikke lige træt af forløbig Men det er rigtigt nok AI er ikke specielt smart, nogle af licenserne er hjernedøde specielt S7 og S10 er nærmest umulige. Men online fungerer det nu rimeligt godt, i expert event er det tit man for et godt ræs, de fleste rammere / bumpere ryger fra i de første par sving, og så er der som regel nogle gode clean kørere man kan battle med. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg må sige at det er fedest med drift i Grip demoen.
Men ja, der er sq ikke noget feel. det er bare at give fuld gas, cirkel (håndbremse) + styr og så er der monster drift. Måske også det er derfor jeg nemt får næsten 2 mill. point. I GT5:P har jeg derimod svært ved at få bilerne til at skride rundt. For lidt fart, og der kommer ikke skrid på. For meget, og man kører ind i barriererne. Må sige at jeg glæder mig meget til jeg får MGS4 at udvide samlingen med. Har pt. kun Formula one og GT5:P ![]() |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
hvad minder "Grid" mest om, Forza Motor 2 eller det gode gamle TOCA som jeg elskede!
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Faktisk ingen af dem ![]() Selve racer delen - fartfornemmelsen, AI kørerne, den utroligt imponerende skadesmodel - kunne jeg rigtigt godt lide i demoen (og dertil et virkeligt godt in-car kamera, noget Forza 2, og stadig mange konsolspil, desperat mangler), så det den står og falder på er nok kørefysikken. Nogle vil hade den, andre elske den - jeg står selv sådan lidt i midten, men de andre ting vejer så tungt at jeg virkelig glæder mig til i morgen. Jeg anbefaler på det kraftigste at prøve demoen inden du køber spillet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |