recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grimme Hjemme bio´s lavet af pro , fra dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGrimme Hjemme bio´s lavet af pro , fra dk

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2008 kl. 21:39

Det er jo ofte sådan, at de bedste folk med ekspertise i, at sætte lyd og billed sammen til noget formidabelt, ikke har øje for indretning og rene linier. Teknikken er vigtigere for teknik nørder

Men jeg giver mange ret herinde, at de setups ikke er kønne til prisen når de nu er lavet af Pros.

Blu-ray
Film
Til top
godowsky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Februar-2008
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2008 kl. 19:56
Man skulle tro det var en joke, - måske skulle de lige tale med en designer inden de går ud til folk :)

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2008 kl. 06:47

dybest set siger det da mere om folk at de vælger at fokuserer på udseendet i stedet for ydelsen . De pæneste setups jeg har set/hørt var sjovt nok også de absolut ringeste, mens de der lignede et væltet rumskib performede formidabelt. og jo, der findes mellemting, eller "lige-før-og næsten".

i min verden, som er meget sort / hvid, er det meget groft osv, forskellen imellem italienere og tyskere. vi vil gerne have italienerne til at designe vores biler, men aldrig i livet om de skal bygge den fremfor tyskerne

Crown - there is no substitute.
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2008 kl. 10:34
At  Sony's laver en 4K SXRD til screenings-biografer, er mig en gåde, og en endnu større gåde er at Sony også laver en 4K SXRD til biografer.

Når man nu tænker på hvor dårlig SXRD teknologien er, her tænker jeg på at gengive faver korrekt og holbarheden af SXRD ?

Nå tilbage til emne, kan huske en gang, at der blive vise i TV, en hjemmebigraf, hvor stue gulvet var fjernet (så man sad i den lave kælder), så der var plads til en stor CRT PJ, nogle der ved hvad der blive af denne hjemmebiograf ?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu