|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Det er jo ofte sådan, at de bedste folk med ekspertise i, at sætte lyd og billed sammen til noget formidabelt, ikke har øje for indretning og rene linier. Teknikken er vigtigere for teknik nørder Men jeg giver mange ret herinde, at de setups ikke er kønne til prisen når de nu er lavet af Pros. |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
godowsky ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
![]() |
Man skulle tro det var en joke, - måske skulle de lige tale med en designer inden de går ud til folk :)
|
|
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
dybest set siger det da mere om folk at de vælger at fokuserer på udseendet i stedet for ydelsen i min verden, som er meget sort / hvid, er det meget groft osv, forskellen imellem italienere og tyskere. vi vil gerne have italienerne til at designe vores biler, men aldrig i livet om de skal bygge den fremfor tyskerne |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
At Sony's laver en 4K SXRD til screenings-biografer, er mig en gåde, og en endnu større gåde er at Sony også laver en 4K SXRD til biografer.
Når man nu tænker på hvor dårlig SXRD teknologien er, her tænker jeg på at gengive faver korrekt og holbarheden af SXRD ? Nå tilbage til emne, kan huske en gang, at der blive vise i TV, en hjemmebigraf, hvor stue gulvet var fjernet (så man sad i den lave kælder), så der var plads til en stor CRT PJ, nogle der ved hvad der blive af denne hjemmebiograf ? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |