recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grøn lampe blinker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grøn lampe blinker

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MedMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2009
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MedMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Grøn lampe blinker
    Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:23
Den grønne lampe på mit Sony kdl 40w4500 blinker intermitterende og når lampen blinker virker fjernbetjeningen ikke. Der er ikke noget system i hvor lang tid lampen blinker eller hvornår det sker.
Nogle gange vil fjernsynet ikke tænde og jeg er nødt til afbryde strømmen før det er muligt at tænde.
Har været inde i service mode og der var umiddelbart ikke nogen errors men kan nu ikke komme derind igen selvom jeg trykker præcist det samme: i+, 5, volume op, tænd og home.
Problemerne har stået på i et par måneder og bliver hyppigere. 

Nogen der har nogen ide om hvad problemerne kunne skyldes?Thumbs Up

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:34

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MedMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MedMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:43
Tak for linket Radiomanden Handshake
Har været inde på pågældende side og det der kommer tættest på
Continuous blink once a second, no pausing - No reply from the jungle IC301 (data bus is busy, shorted to ground, or held high), IK video path is defective.
Men hvad søren betyder det?
Og mærkeligt at jeg ikke kan komme ind i service mode.
Skal forøvrigt nævnes at billedet ikke fejler nogetQuestion

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:46

Få en teknikker til at se på det, da der tydeligvis er en fejl som skal rettes.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
MedMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MedMan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:49
Det tror jeg også at det ender med. Men hvis nogen havde haft samme problem eller vidste hvad det skyldes, kunne jeg måske selv rode lidt med elektronikken. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu