|
Grøn lampe blinker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MedMan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 16:23 |
Den grønne lampe på mit Sony kdl 40w4500 blinker intermitterende og når lampen blinker virker fjernbetjeningen ikke. Der er ikke noget system i hvor lang tid lampen blinker eller hvornår det sker.
Nogle gange vil fjernsynet ikke tænde og jeg er nødt til afbryde strømmen før det er muligt at tænde. Har været inde i service mode og der var umiddelbart ikke nogen errors men kan nu ikke komme derind igen selvom jeg trykker præcist det samme: i+, 5, volume op, tænd og home. Problemerne har stået på i et par måneder og bliver hyppigere. Nogen der har nogen ide om hvad problemerne kunne skyldes? ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kan måske fortælle dig hvad problemet er. http://www.techlore.com/article/15444/Understanding-Sony-Television-Blinking-Codes/
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for linket Radiomanden
![]() Har været inde på pågældende side og det der kommer tættest på Men hvad søren betyder det? Og mærkeligt at jeg ikke kan komme ind i service mode. Skal forøvrigt nævnes at billedet ikke fejler noget ![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Få en teknikker til at se på det, da der tydeligvis er en fejl som skal rettes.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det tror jeg også at det ender med. Men hvis nogen havde haft samme problem eller vidste hvad det skyldes, kunne jeg måske selv rode lidt med elektronikken.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |