|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() Sendt: 10-Juni-2008 kl. 00:23 |
Hejsa. Når jeg prøver at tune ind på ovenstående kanaler bliver jeg mødt af en grøn skærm der flimrer ret kraftigt, før den eventually staller. Jeg har prøvet med 2. forskellige codecs, nemlig CoreAVC og FFDShow - Med samme resultat. Udover ovenstående har jeg udelukkende haali media splitter, nvidia pure video og vob sub codec installeret, INGEN packs. Nogen der aner hvad der kunne være los? Nogle indstillinger jeg skal have kigget på? Det drejer sig forresten om Mediaportal 1.0 :) Mvh Mickey |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Dit problem er ligesom Epsis i en anden tråd Vobsub, fjern dette fra systemet og alt vil løse sig. Vobsub virker bedst med overlay, men det bruges ikke rigtigt mere.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvordan fjerner man Vobsub? |
|
![]() |
|
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
Patriarken - Hvilket program skal jeg så have installeret for at .sub og .srt filer etc virker?
|
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Det kan FFDShow klare. |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Netop fjernet vobsub - same issue - halvdelen af skærmen er flimrende grøn lig nu, og lyden er død - eurosport hd og kanal5 hd virker fint tho? Mickey |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
FFDshow..... Videodecoder configuration>filters>subtitles....Sørg for at du har Haali installeret, og har indstillet FFDshow til at tage sig af H.264 og Xvid...
![]() ![]() Hvis man har installeret Vobsub kan det afinstalleres fra "Programs and Features" (Tidligere Add/Remove Programs) ![]() |
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Nogen idé til hva jeg ska ha indstillet? Jeg har ingen splitter på, kablet (dog 10meter langt) kører direkte ind i mediecentret, og det virkede fint sammen med samsung boxen.
Eneste codecs jeg har installeret nu, er FFDShow, CoreAVC, Haali Media splitter (kom sammen med CoreAVC) og Nvidia Pure Video - Jeg har endnu ikke installeret en DVD decoder, men det hjælper vel ikke på issuet? |
|
![]() |
|
![]() |
Hey. Tak for al din hjælp. Netop prøvet at indstille ffdshow som ovenstående, og sætte mediaportal til at benytte ffdshow som h264 decoder under TV. Problemet er "mindre" nu, hvis mn kan sge det sådan, nederste 20% af billedet er grønt, og resten er helt distorted, og så er lyden helt død. |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv og se her
|
|
Mit Setup
|
![]() |
|
![]() |
Ok...Jeg har nu fjernet vobsub via uninstall - Der var intet at finde i Graphedit, men for en sikkerheds skyld har jeg fjernet alt der hedder "vobsub" i regedit - samme result - Skal jeg prøve at geninstallere FFDShow også?
|
|
![]() |
|
![]() |
Godt du kom af med Vobsub.....Nu skal du bare disable brugen heraf i Media Portal(Som bruger Media Player Classic og dermed også en intern version af Vobsub...til afvikling af alt) Dette gøres såvidt jeg husker i i Setup Gui'en til Mediaportal.
Jeg har ikke MP så her kan jeg ikke give dig screenshots. Det er rimeligt straight forward though... Bare uncheck Vobsub hvis den findes her(MPC menu, som måske se anderledes ud i MP): ---Edit uncheck Matroska også ![]() Derudover skal du gå ind i Overrides og ad filter Vobsub og vælge block. Dernæst tilføjer du FFdshow audio og video og vælger "prefer" ![]() Redigeret af Patriarken - 10-Juni-2008 kl. 13:51 |
|
Mit Setup
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |