|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
Hey. Jeg har prøvet at fnde ovenstående, men uden held - Der var intet med mplayer classic da jeg installerede MediaPortal, og jeg kan intet finde i konfiguration's programmet. En anden ting er - Hvordan kan Kanal5 HD og Eurosport HD køre perfekt, når så NGC HD og TV2 Sport HD fucker? Sender de i forskellige formater? Mickey |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har ikke selv Kanal5HD og Eurosport HD, men jeg ved at TV2SportHD sender i h.264
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Ja - Kanal5 HD og Eurosport HD sender 1080i og de to andre i 720p. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |