Hanga skrev:
Svsommer:
Hvis du går med tanker om at købe en LCD skærm, bør du ikke forvente for meget i den prisklasse. Du skal nok op omkring de 10k, for det bliver ordenligt.
Desuden bør man tage et ordenligt sted hen at kigge på skærme. Et sted hvor de har forstand på tingene, og hvor man kan være sikker på at tingene er sat ordenligt op (signal, kabler, etc.). Det er den eneste måde man kan sammenligne skærme på.
Desuden bør man helt klart gøre plads i sit budget til en Selector (eller en anden tuner), da det kan forbedre kvaliteten meget. Jeg havde ikke selv gjort plads til det da jeg købt skærm, og har først fået en her til jul. Har forbedret mit billede rigtig meget. At den jeg har så er havlt i stykker, er en anden sag (venter på at TDC får sendt en ny)
|
Jeg kan kun sige at i bør tage ud og se på følgende modeller fra JVC:
LT-32R71
LT-32A70
Disse modeller er nye modeller fra os med paneler fra vores nye producent AUO, her er vores ingeniører selv med i produktionen og udviklingen af panelerne, og det er virkelig godt det som disse paneler kan præstere med vores Billedteknologi, og endda på vores LT-32A70 som er uden vores Dynapix HD, men alligevel viser et flot rent billede.
Med AUO kan vi virkelig løfte kvaliteten af billedet, som ikke har været muligt med de paneler som er lanceret af Samsung og Philips/LG.