|
Grunde til ikke at købe ny fladskærm |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt så
Her en opdatering: De sidste par måneder har jeg forsøgt med tre nye fladskærme Samsung 9005 havde meget tydelig clouding (ujævn baggrundsbelysning) Panasonic CX700 havde MEGET overraskende nogle rød/hvide glimt, der minder om regnbueeffekten fra DLP-projektorer Samsung 7505 havde tydelig clouding Facit: Jeg gider ikke mere |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tror du ikke bare du har været uheldig?
![]() |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Gå tilbage til en god gammel Sony 32" CRT 100 hz den med den flade front. Det er noget der dur. Kræver godtnok 1 m2 gulvplads
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
Venter på OLED 50 tommer... men det sker nok aldrig
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Jeg ser ingen grund til at skifte faktisk, der er sket noget særligt med teknologien, de tv man kan købe idag er dog produceret langt billigere end de lidt ældre og har ringere komponenter således at investorer og finansmænd kan tjene flere penge.
|
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Qpad og jake51 jeg har nøjagtig samme holdning som Jer. Jeg synes at en Samsung F el. H 7/8005 leverer et meget bedre billede. Selvfølgelig taget i betragtning, at der er manglende 4k.
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
4k og smart tv og alt det der er sikkert godt for nogen, men jeg tror mange køber tv der har det og aldrig bruger det. Tit giver de nye smart tv mere tid med at få det til at virker og sætte det op end man har glæde af.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |