|
Grundig optager i .gr format... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vernerl ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juli-2012 kl. 18:22 |
Hej alle,
mit Grundig TV optager på en USB stick i et format som hedder .gr. Kender nogen en afspiller som kan bruges på min PC - jeg har ledt højt og lavt.. Med venlig hilsen Verner
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mon ikke dit tv krypterer det, så det kun kan afspilles i tv.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et par forslag her, ved ikke om de dur http://www.moviecodec.com/video-codecs/gr-files-from-grundig-tv-128728/
Ellers prøv at Google ".gr video player", der er en del tyske tråde med folk der ligesom dig har problemet. |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |