|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 23-November-2011 kl. 21:30 |
http://www.grundig.dk/?aid=9107681
Kæresten har købt dette til 4899 i elgiganten.. Først vil jeg sige, smalt tv til en okay pris. Tvet køre via waoo så er svært at sige hvor godt det realt står contra kabel/mv... Mendr HD fremstår flot, men tvet kode kun dr hd som 720?? Tvet har dlna og net radio som fungere lige som det skal og nemt at tilslutte... Vil sige jeg ser selv normalt på et G20 så kvaliten lever bestemt ikke helt op til dette må jeg erkende, men kæresten er rigtigt glad, hun gik fra crt fra 97 til dette så burde både kvalitet, str og strøm forbrug ha fået noget væsenligt bedre. Minus pt må være jeg syntes det ikke står 100% perfekt.. Men bruger venligt og har en godkendt lyd og faktisk pænt design..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Online Point: 1600 |
![]() |
?
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
bare en anmeldse af tvet
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |