recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Grundig TV + Yousee ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGrundig TV + Yousee ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Direkte link til dette indlæg Emne: Grundig TV + Yousee ?
    Sendt: 18-December-2010 kl. 16:28

Jeg har fået et Grundig Vision 7 42-7975 T/C N, og har scannet kanaler ind via DVB-C, men mine undertekster på bl.a. TV2 og TV2FILM HD kommer og går midt under udsendelserne/filmene (jeg har ikke set problemer på DR's kanaler, Viasats eller andre) .  

Er der nogle der har en ide om hvad det kan skyldes ?

Desuden virker min EPG til dels. Nogle gange passer den med alle kanaler (sjældent), men for det meste viser den fra 1 til 2 døgn forud, på de fleste kanaler. Jeg har oplevet at den passer på en kanal, men så pludselig "opdaterer" den, og viser fra 2 døgn frem.

Er der nogle der har en ide om hvad det kan skyldes ?

Jeg nævner begge problemer i samme tråd, da jeg tænker at det kan være en fællesnævner.

Jeg har fået fjernsynet opdateret (20/04-2010) hos Infocare i Ballerup med ny software (som ikke hjalp), og kan nu optage på USB via EPG Wacko

Signal strength/quality ligger tæt på 100% på alle kanaler. Jeg har skannet som DK, SV og SF, efter at have læst tråde om Panasonics problemer.

Redigeret af trikker - 18-December-2010 kl. 16:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu