|
Gt5 begyndt at stoppe i load |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 09:49 |
|
Mit, efterhånden et par år gamle grand tourismo er begyndt at stoppe når spillet lades. Oftest er det, når gt5 logoet kommer, efter at spillet bliver startet, andre gange er det når jeg prøver at komme ind i selve karrierer delen.
Jeg har prøvet at lade spillet loade og loade uden resultat. Jeg kan lukke spillet ned, og åbne det igen, og samme fejl kommer igen. Fejlen er sket før, og forsvandt så i tre uger, hvor der ingen problemer var med spillet. Nu er den her så igen, og jeg kan derfor ikke spille det. Nogen ideer til, hvad man kan gøre? Skiven er ridsefri Redigeret af aerik - 18-Oktober-2013 kl. 09:49 |
||
![]() |
||
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Reinstallation af spillet, måske?
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Hold nu kæft, den simple tanke har jeg ikke haft. Prøver det straks :)
Edit: kunne lyde ironisk. Men det er det ikke. Redigeret af aerik - 18-Oktober-2013 kl. 11:31 |
||
![]() |
||
|
Det var desværre ikke løsningen
|
||
![]() |
||
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
|
Jeg har i nogle spil oplevet, at når spillet sidder fast mens det loader, er det fordi det fejler i kontakten til PSN. Det plejer nu at være et forbigående fænomen, men prøv evt. at starte spillet op, uden din PS3 er tilsluttet internettet.
|
||
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
|
Eller et defekt drev, der har problemer med at læse skiven.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
Vil prøve at teste det.
Har bare ikke problemer med et eneste af alle mine andre skiver, men måske |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |