recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GT5 Pro fra US-store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGT5 Pro fra US-store

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 16:16
Ja det er helt op til spil udviklerne hvordan de laver det. Nogen laver deres online del regions opdelt, da det vil give mindre lag.

Minusset er, at folk ikke kan spille mod folk fra andre regioner. Nu er der jo ikke noget der er 100 % færdig bestemt. men indtil videre har PD sagt at online delen i GT5 vil være regions bestemt, men der er mange der er utilfredse med den beslutning, så det er da muligt at PD ændrer det i den færdige udgave af GT5.

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=105285

Til top
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2008 kl. 21:20
Nu skriver folk de ikke kan vente og i skriver også GT5 Pro... Det er da Gran Turismo 5 - Prolouge vi snakker om... right ?... Coolshop har den liggende til ok penge. Er ihf. billigere end i butikkerne.

Hvornår regner man med den fulde udgave kommer ?
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2008 kl. 18:21
Den fulde udgave er udsat til Foråret 2009, så det varer et godt stykke tid endnu.

Det er virkelig et godt spil selv om det kun er en prologue, men det er langt bedre en mange full release titler, der er meget dyrere.

Hvis i gerne vil spare penge, kan det klart anbefales at handle hos engeske online shops.

F.eks.

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?productc ode=PX0174&title=gran_turismo_5_prologue

Ca. 195 Kr inc porto. og spillet kommer 2-3 dage efter bestilling.

Redigeret af Klondike - 21-April-2008 kl. 18:26
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2008 kl. 13:15

Min kone forbarmede sig over mig, og købte den senere lørdag med hjem fra Fona!!!

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu