recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GT6 forbindelse til PSN forsvinder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GT6 forbindelse til PSN forsvinder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: GT6 forbindelse til PSN forsvinder
    Sendt: 29-Januar-2014 kl. 17:56
Hej derude,
Er jeg den eneste der er ved at gå amok, grrrr.
Jeg mister konstant forbindelsen til PSN når jeg kører seasonals i GT6, jeg har tilmed mistet et par kørsler til Guld fordi forbindelsen var smuttet.
Jeg har ikke tidligere haft problemet, hverken med den gamle router (DIR-655) eller den nye som jeg fik for ca. et ½ år siden (RT-AC66U).
I fredags satte jeg kabel i PS3'eren for første gang, ellers har jeg altid kørt trådløst, men jeg tænkte at det ville gå hurtigere at hente GT6 med kabel, siden lørdag hvor jeg igen gik over til at køre trådløst har jeg konstant haft problemet, kan det ha' noget at gøre med det?
Jeg har flere gange genstartet og nulstillet både router og netværksforbindelsen i PS3.
Jeg kører med UPnP aktivt.
HJÆLP

Redigeret af meyhoff - 30-Januar-2014 kl. 08:43
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 08:34
Godt nok ikke gt6 men gt5, der har jeg tabt forbindelsen så meget, at jeg ikke kan åbne spillet, hvis ps3 har internetforbindelse, da den søger og søger efter onlinedelen. Jeg har været så træt af det, at det var en dealbreaker for ikke at købe 6 pga frygten for gentagelse.
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 08:45
Jeg har ikke lige testet om jeg har samme problem i GT5, men det vil jeg lige gøre i aften.
Da der ikke er nogen som reagerer, må jeg jo gå ud fra at jeg sidder alene med problemet, og jeg finder heller ikke noget om problemet på Google.
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 19:56
Nå, i dag er der så ingen problemer ;o)
Undrer om der var en skjult agenda med den lille opdatering der var til GT6
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top
meyhoff Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér meyhoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2014 kl. 13:03
I aftes havde jeg så igen samme problemAngry
Jeg prøvede at spille GT5 i en times tid, her dog uden problemer.
En anden ting jeg lagde mærke til, mine Sony headset (PS3 Official Sony Wireless Headsets 7.1) mister også forbindelsen en gang imellem (ganske korte udfald), og det skete heller ikke i GT5.
Skal jeg måske prøve at slette GT6 og hente det igen fra PSN?
Meyhoff

Sony KD-55X8505
Sony RHT-G900
Sony PS3/PS4/PSVITA
Surface Pro 7+ i7 256GB
Apple iPhone Xr
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu