|
GTA 4 ser ikke godt ud (PC)? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-November-2018 kl. 18:35 |
Jeg gennemførte GTA 5 for et par uger siden
Nu er jeg startet på det her spil Jeg forventede ikke, at grafikken ville være særlig god for et ældre spil Men jeg er alligevel lidt skuffet: Gameplay ser meget udvasket ud, mens cutscenes er lidt bedre Kan jeg gøre noget? Jeg har en 21:9 skærm: Sjovt nok er alt i GTA 4 i 21:9, mens cutscenes i GTA 5 var 16:9 uanset hvad jeg prøvede |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
et spil fra 2008???? - tænk dig lidt om.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Jeg kende følelsen. Stoppede med Grand tourismo 6 i går, og fandt GT2 frem.. blev slemt skuffet....
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
claus_jac, et spil fra 2008 har ikke nødvendigvis så udvasket grafik
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |