Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Krjstoff
Guld medlem
Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 682
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 11:49 |
Hmm ... surt show!
Det eneste tidspunkt jeg har problemer med lyset, er hvis der er for meget genskær fra vinduerne i mit TV ... og det er jo hverken TV'ets, PS3'ens eller spillets skyld 
Håber du finder en løsning, for ellers går du glip af et super genialt spil med utallige timers gameplay!
|
 |
centric
Super bruger
Oprettet: 25-August-2006
Point: 422
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 15:24 |
Jeg har kun problemer med at spillet bliver for mørkt på skærmen af mobilen, ikke resten af billedet. Det er som om kontrasten på selve mobilen (og ikke resten af spillet) ændre sig afhængig af tidspunkten på "dagen", så fra at være meget nem at læse kan den være fuldstændigt umuligt at se hvem man forsøger at ringe til. Måske det bare er mig der ikke kan finde ud af spillet?
Jeg har dog ikke ofret mange timer på spillet da jeg ikke synes det er særlig godt og det gør det ikke bedre den grafiske del (især "skyggerne") ligner noget pre PS2.
|
 |
RuneH
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1759
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 15:30 |
Det da bare at justere brightnes osv i spillet (altså ikke på dit tv!) - og så du ude over det problem..
Havde også problemet - men løsningen ligger jo lige foran ens fødder.
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 15:59 |
Pede8000 skrev:
Hej gamere,
jeg har endeligt fået købt GTA IV til PS3..
Særdeles underholdende, men det er bare MØRKT. Det er faktisk så mørkt at man, selv om man slukker alt lys i stuen om aftenen, stadig ikke kan se hvad der sker på skærmen!(default)
Jeg har selv indstillet skærmen vha. DVE, og det står rimeligt syns jeg! Det vil jeg ikke lave om på!
Sætter man sig til at justere via mobilen i spillet bliver det ok (ikke godt) ved mørke scener men grotesk ved dagslys og omvendt. Kan det virkeligt passe at man skal justere i spillet konstant?
Er der nogen der har spillet til 360? Er det også et problem der?
Må indrømme at det ødelægger en del af fornøjelsen, at man ikke kan se et klap!!
Hvad gør I (PS3) ved problemet... Måske er PS3 udgaven mere rettet mod LCD ejere? (af indlysende årsager)..
Frustrerede hilsner 
Peter
|
Hej!
Jeg kan sagtens genkende de problemer du skriver, da jeg også har store problemer med at se noget om dagen selvom der er rullet ned for alle vinduer.
Mit Pioneer 508XD er ISF kalibreret, så det har jeg ikke lyst til at pille ved, men måske jeg skulle prøve med nogle af PS3 indstillingerne.
|
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 16:33 |
Mit bud er RGB skal sættes korrekt til "Begrænset".
Lavede samme "fejl" for noget tid siden og tænkte sikke et lortespil :P
|
 |
JesperLynge
Bruger
Oprettet: 22-November-2007
Point: 230
|
Sendt: 06-August-2008 kl. 19:20 |
seriøst... jeg har et pio 508 og med lidt extra brightnes har jeg ingen problemer???
Og mine øjne sux
|
 |
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 11:21 |
Jeg havde også det problem med at jeg ikke engang kunne finde ud af lejligheden (X360) og jeg satte så gamma lidt op i spillet. Det hjalp også lidt, men fik alligevel ikke mig til at spille det mere en 25min.
Imponerende er det spil ikke da
|
 |
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 11:31 |
Ja, de har sgu ikke gjort et godt stykke arbejde med belysningen (eller musikniveauerne). Som mange andre naevner, var loeseningen ogsaa for mig at pille ved brightness og kontrast INDE I spillet. Saa kan man faa det til at vaere saerdeles godkendt. Jeg har en PZ85 og har ikke oplevet problemet i andre spil, heller ikke "moerke" spil som SIREN.
|
BORING!
|
 |
jrued
Super bruger
Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 11:35 |
jeg er dog ikke enig i at pga af dette problem vil man ikke spille spillet.
hvis man finder de rigtige indstillinger så er det bestemt spilværdigt. selvom der mangler nogen funktioner, synes jeg, er det bestemt bedste GTA til dato!
|
 |
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 11:44 |
ikke kun derfor jeg ikke spiller det, men var sgu en smule skuffet over grafikken ikke var så god som der var snakket så meget om.
jeg kunne godt have sparet de 500kr hvis jeg havde prøvet en demo først.
|
 |
Fuhr
Junior bruger
Oprettet: 05-Juli-2008
Point: 29
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 12:20 |
Jeg har xbox 360 udgaven og et LG HD tv, og GTA kører perfekt for mig jeg
har ikke endnu skulle justerer noget - overhovedet..
|
 |
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
|
Sendt: 07-August-2008 kl. 23:47 |
Fuhr skrev:
Jeg har xbox 360 udgaven og et LG HD tv, og GTA kører perfekt for mig jeg har ikke endnu skulle justerer noget - overhovedet.. |
....så er der noget helt galt med dine indstillinger ved almindeligt brug! 
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
 |