Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Pade2204
Guld medlem
Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1049
|
Emne: GTA4 på PS3 Fryser Sendt: 04-Maj-2008 kl. 15:35 |
Hej! Jeg var en af de uheldige der oplevede at PS3'en frøs, og næste gang jeg loadede spillet ikke ville loade mit sidste gemte savegame.
Dette kunne dog fixes ved at slette seneste savegame og hente det 2. seneste. Dog frøs konsollen lige efter igen, og samme mølle kunne så gå igang.
MEN... Jeg læste så et sted at man skulle LOG AF PSnetwork, før man starter spillet. Dette har hjulpet på min 60GB model - den fryser ikke emre og loader savegames.
Jeg kunne ikke lige finde infoen på recordere, men nu er det givet videre !! Tilbage til Liberty City!
|
 |
Voodoodolphins
Guld medlem
Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 932
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 15:54 |
Tror ikke det er nøjagtig det samme problem som de andre har haft (men ved det ikke) Jeg har læst om denne løsning på en del amerikanske forum's og der var det når der var problemer med loadningen af spillet og ikke når den frøs in-game. Men hvis det virker på begge problemer er det jo bare godt.
|
 |
Miths
Super bruger
Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 16:56 |
Jeg oplevede også i går aftes for første gang at mit spil ikke ville loade - den blev bare ved med at forsøge forgæves de tre gange jeg prøvede. Det var på en 40 GB maskine, og i øvrigt første gang i de ca. 15 timer jeg har spillet GTA4 at jeg har oplevet nogen form for problemer (jeg har dog endnu ikke forsøgt mig med multiplayer).
Jeg loggede ud fra PSN, og så var der ikke længere nogen problemer.
Eftersom jeg ser frem til at spille multiplayer, så håber jeg dog at dette bare var et enkeltstående problem - eller i det mindste ikke noget der vil ske ofte.
|
 |
Pade2204
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:03 |
Det der var galt ved min var at den
1. frøs maskinen - og man skulle lave en hard reset, for at kunne gøre noget overhovedet.
2. når man så derefter skulle ind i spillet igen, ville den ikke loade det seneste gemte spil (her blev der ved med at stå loading, uden konsollen frøs som sådan)
Men at logge ud af PSN har jeg ingen af disse problemer.
|
 |
Voodoodolphins
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:22 |
Det er også dette problem en masse andre i verden har oplevet med deres udgave af GTA IV, men det er desværre stadigvæk ikke en løsning på dem som hvis eneste problem er at deres spil fryser. Det her problem er direkte knyttet til PSN og går så vidt jeg ved kun på loadning af spillet. Dem jeg har læst om som havde dette problem var ude for at deres spil pludsenlig frøs skønt det ikke var sket før, og bag efter kunne de ikke loade spillet igen før de loggede af PSN.
|
 |
Pade2204
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:33 |
Voodoodolphins skrev:
Det er også dette problem en masse andre i verden har oplevet med deres udgave af GTA IV, men det er desværre stadigvæk ikke en løsning på dem som hvis eneste problem er at deres spil fryser. Det her problem er direkte knyttet til PSN og går så vidt jeg ved kun på loadning af spillet. Dem jeg har læst om som havde dette problem var ude for at deres spil pludsenlig frøs skønt det ikke var sket før, og bag efter kunne de ikke loade spillet igen før de loggede af PSN.
|
Jeg ved ikke lige helt hvad du mener med dette afsnit  Men jeg spillede spillet på release-natten og dagen efter i alt ca 9 timer, uden problemer. 3. dagen, frøs den i en videosekvens, og dernest problemer med load'ningen af savegames. Men som jeg skrev i det første indlæg - hvis andre har NETOP min fejlbeskrivelse, kan det måske udbedres ved at logge af PSN før man starter spillet.
|
 |
Voodoodolphins
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:38 |
Jeg mener at det problem andre har er at de godt kan loade deres spil, men at det så fryser hvor lyden bare fortsætter. Men fra i går af begyndte en masse at have problemer med at de ikke kunne loade deres spil uden at have haft problemer med at spillet frøs. PSN log outet virker på det sidst nævnte men dem som "kun" havde problemer med at deres spil frøs har det ikke afhjulpet (hvad jeg har hørt). that was all, men det er great news at man fandt en løsning på loading problemet uanset hvad
|
 |
Insaniac
Super bruger
Oprettet: 21-December-2004
Point: 396
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:53 |
Som jeg skrev i en anden tråd i går, så spillede mit perfekt indtil jeg oprettede en PSnetwork bruger. Så frøs den ved load af spil. Efter jeg har disabled nettet på den, så kører det igen.
|
 |
Pade2204
Guld medlem
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 17:57 |
Men der er ingen tvivl om at PSN spiller ind.
Min frøs også med lyden kørende i baggrunden, hvorefter den så døde.
|
 |
hummelmose
Administrator
Skribent, udvikler
Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 18:17 |
Jeg fik mit i går aftes. Og efter install ville det INGEN TING.
Jeg gjorde det at jeg helt disablede Network på min PS3, og siden da har jeg spillet uden et eneste crash.
TRÆLS TRÆLS, men hvad gør man ikke for at spille GTA4
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
 |
Venomous
Super bruger
Oprettet: 03-November-2006
Point: 420
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 18:51 |
Min ville ikke loade, men fandt ud af at den ville efter 2-3 resets afps3'eren.
Har dog fundet ud af, at hvis jeg lader ps3'eren stå tændt i et par minutter inden jeg starter spillet, så er der ingen problemer.
|
 |
Gogen
Bruger
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 61
|
Sendt: 04-Maj-2008 kl. 18:56 |
pil netkabelen ud og det virker igen
lyder mærkeligt men det rigtig nok.... Men mener vist de har fået fixet problemerne nu... virker i hvertfald her nu.
|
 |