recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTA4 på PS3 Fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGTA4 på PS3 Fryser

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Gogen Gogen skrev:

pil netkabelen  ud og det virker igen

lyder mærkeligt men det rigtig nok.... Men mener vist de har fået fixet problemerne nu... virker i hvertfald her nu.

burde man ikke komme med noget officielt fix ?

En pressemeddelse eller en patch ?
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 932
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 19:23
Jo det skulle man tro, en patch kan selvfølgelig tage lidt tid, men i det mindste burde man give folket en pressemeddelelse
Til top
Peter90 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 19:24
TAK! Har ikke haft problemer siden jeg deaktiveret nettet.
LÆKKERT.
Hilsen Peter
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1049
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 19:38
det var hensigten med tråden - at der var nogen der fik fixet sit problem.

Kunne man evt skrive det ind på forsiden omkring nyheden om "GTA fryser" ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 20:09
Synes det ville være en god ide hvis det løser fryse problemet mange havde da spillet kom ud, men det løser i hvert fald loadings problemet om end ikek andet.

Link til en som havde load problemet, der er også nævnt en anden løsning i tråden.

Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

Jo det skulle man tro, en patch kan selvfølgelig tage lidt tid, men i det mindste burde man give folket en pressemeddelelse

Det med at den "hænger" ved den første loading skærm skulle vist være noget med at spillet - hvis man er logget på PSN - forsøger at kontakte Rockstar Social Club websitet for at udveksle data, og hvis det ikke går helt glat, så er det den går i stå.
En patch lyder som den mest normale måde at løse den slags på, men det kunne da bestemt også lyde som et problem der muligvis kunne løses "server side".

Og hold kæft hvor har jeg da så i øvrigt tilbragt alt for mange år med stort set kun at skrive på engelsk (både hobby og arbejde) - er det bare mig eller er det ofte pokkers svært at få viklet alle de der tekniske vendinger ind i danske sætninger? Jeg gik i stå en tre-fire gange i ovenstående .
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 20:28
Det kan sagtens være det kan løses "server side", men problemet kan da stadig være hvordan softwaren kontakter social club, eller at installen trasher noget i PS3 setup'et. Da jeg skrev patch mente jeg ikke en fiirmware update til PS3'en men en update til GTA IV spillet alene. Men det der PSN logout er i det mindste en god begyndelse på problemet må man sige, men ikke særlig holdbar i længden.

Har nogen af jer prøvet at tage disken helt ud og så genstarte PS3'en og  lade PS3'en loade spillet ind på ny (altså ikke geninstallere det) i stedet for at man starter det manuelt
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2008 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af Voodoodolphins Voodoodolphins skrev:

Det kan sagtens være det kan løses "server side", men problemet kan da stadig være hvordan softwaren kontakter social club, eller at installen trasher noget i PS3 setup'et. Da jeg skrev patch mente jeg ikke en fiirmware update til PS3'en men en update til GTA IV spillet alene...

Det er jeg klar over. Jeg ville da aldrig nogensinde forvente en fuld systemopdatering pga. problemer i et enkelt spil - så skulle det da udelukkende være fordi det har afsløret en mere generel fejl i fx PSN.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu