|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
burde man ikke komme med noget officielt fix ? En pressemeddelse eller en patch ? |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Jo det skulle man tro, en patch kan selvfølgelig tage lidt tid, men i det mindste burde man give folket en pressemeddelelse
|
|
![]() |
|
Peter90 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
TAK! Har ikke haft problemer siden jeg deaktiveret nettet.
LÆKKERT. |
|
Hilsen Peter
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1049 |
![]() |
det var hensigten med tråden - at der var nogen der fik fixet sit problem.
Kunne man evt skrive det ind på forsiden omkring nyheden om "GTA fryser" ? |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() |
Synes det ville være en god ide hvis det løser fryse problemet mange havde da spillet kom ud, men det løser i hvert fald loadings problemet om end ikek andet.
Link til en som havde load problemet, der er også nævnt en anden løsning i tråden. |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Det med at den "hænger" ved den første loading skærm skulle vist være noget med at spillet - hvis man er logget på PSN - forsøger at kontakte Rockstar Social Club websitet for at udveksle data, og hvis det ikke går helt glat, så er det den går i stå. En patch lyder som den mest normale måde at løse den slags på, men det kunne da bestemt også lyde som et problem der muligvis kunne løses "server side". Og hold kæft hvor har jeg da så i øvrigt tilbragt alt for mange år med stort set kun at skrive på engelsk (både hobby og arbejde) - er det bare mig eller er det ofte pokkers svært at få viklet alle de der tekniske vendinger ind i danske sætninger? Jeg gik i stå en tre-fire gange i ovenstående ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan sagtens være det kan løses "server side", men problemet kan da stadig være hvordan softwaren kontakter social club, eller at installen trasher noget i PS3 setup'et. Da jeg skrev patch mente jeg ikke en fiirmware update til PS3'en men en update til GTA IV spillet alene. Men det der PSN logout er i det mindste en god begyndelse på problemet må man sige, men ikke særlig holdbar i længden.
Har nogen af jer prøvet at tage disken helt ud og så genstarte PS3'en og lade PS3'en loade spillet ind på ny (altså ikke geninstallere det) i stedet for at man starter det manuelt |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Det er jeg klar over. Jeg ville da aldrig nogensinde forvente en fuld systemopdatering pga. problemer i et enkelt spil - så skulle det da udelukkende være fordi det har afsløret en mere generel fejl i fx PSN. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |