|
|
GTC Cine |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |||
michael1977
Bruger
Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: GTC CineSendt: 16-August-2015 kl. 20:53 |
||
|
Da jeg ser mange film valgte jeg ca 5 måneder siden, at påbegynde at lave en lille hygge bio i en af mine stuer . Idet jeg ikke er håndværker eller i nærheden af (ville dog lave alt selv), har processen været lang (vælger en håndværker uddannelse i næste liv), ikke kun byggeriet men osse valg af udstyr har til tider hængt mig langt ud af halsen, det har selvfølgelig været skide sjovt! men fandme osse krævende. Jeg kan kun anbefale andre der skal i gang, om at lave en plan, med tegninger, materiale valg, og vigtigst et BUDGET, det gjorde jeg ikke og sikke en fejl , med konstante ændringer og "gør det om"![]() ![]() . Jeg havde bla. en seriøs udfordring med et vindue, og radiator, hvilket der skulle være adgang til, derfor byggede jeg en baffelvæg, så der altid er adgang til disse, denne er åben i top, da der ikke må dannes fugt ved vinduet!Nu er jeg tæt på mål, der er stadigt mangler/rettelser men nu rummet brugbart og så må det sidste komme som det passer .::::::::::SETUP:::::::::: Receiver // Effektforstærkere
Højtalere // Subwoofer
Projector // Lærred
Anamorphic lens
Medie afspiller
Diverse
Kommende tilføjelser, rettelser, ændringer MK Tripoler udskiftes til Adam Audio GTC Prismasonic monteres ATMOS eller/og DTS X installeres Desværre har jeg ikke taget billeder af alt undervejs. (Beklager alle billeder ikke er lige gode) Dag 1: Før væg og mål af lærrede størrelse ![]() En "ikke håndværkers" forsøg på en baffelvæg ![]() Væggen er oppe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diverse close-ups ![]() ![]() ![]() Redigeret af michael1977 - 16-August-2015 kl. 21:35 |
|||
![]() |
|||
Vilstrup
Guld medlem
Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1014 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:13 |
||
|
Flot lavt, lækker bio. Men hvor stort er dit rum?
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 35
--
Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:20 |
||
|
Det ser fanmde godt ud Michael..!
Glæder mig til at høre dine Adam'er... |
|||
![]() |
|||
michael1977
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:20 |
||
|
Tak Vilstrup! Den måler ca 18 kvm så ikke den største.
|
|||
![]() |
|||
michael1977
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:24 |
||
|
Tak Strecker og tak for din hjælp, glæder mig til at se dit nye! Så finder vi en dag du kan komme op og høre dem
|
|||
![]() |
|||
Vilstrup
Guld medlem
Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1014 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:27 |
||
Haha det er jo ikke størrelsen men gørelsen :-) Men er dit av udstyr placeret bagerst i dit rum i et hjørne eller? |
|||
![]() |
|||
michael1977
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2015 kl. 21:34 |
||
Hahaha ja helt enig:-) Ja rack med av udstyr står til højre for projektoren bagest, så jeg ikke ser evt dioder/lys fra det:-)
|
|||
![]() |
|||
Vejrup
Guld medlem
Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 09:08 |
||
|
Super lækker bio!! og flot strikket sammen.... Har du nogen udfordringer i form af nabo/underbo osv.? Det ligner du bor i lejlighed?
|
|||
![]() |
|||
michael1977
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 09:51 |
||
Tak Vejrup:-) det har sku osse taget sin tid. Det er lejlighed men er så heldig at have erhverv under mig, og overboen har sin bio direkte over min, hvilket gør vi ikke bemærker hinanden Det hjælper osse VILDT meget at jeg har subben på SVS´s afkoblings "fødder", de tager ALT, så dem kan jeg kun anbefale! |
|||
![]() |
|||
Vejrup
Guld medlem
Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 09:54 |
||
Det er da optimalt.! - men alt i alt ser det super lækkert ud...
|
|||
![]() |
|||
michael1977
Bruger
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 10:38 |
||
Ja lidt heldig er man da:-) igen tak! |
|||
![]() |
|||
Trumle
Guld medlem
Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
Funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2015 kl. 11:54 |
||
|
Hvor har du købt dine Adam højttalere og kunne du høre dem inden køb?
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |