recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTC Cine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GTC Cine

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Hvor har du købt dine Adam højttalere og kunne du høre dem inden køb?

De er købt ved importøren i Norge:-), jeg skulle osse være den første herhjemme der har dem (iflg. ham), selvom de har været på markedet længe, så jeg tog chancen på anmeldelser og specs, tænkte det ikke kunne gå helt galt:-)hvilket det heller ikke har! jeg er super glad for dem, kan kun give Lyd og Billede´s anmeldelse ret i deres evne til at gå fra spindende kat til brølende løve på en brøkdel af et sekund:-)

Redigeret af michael1977 - 17-August-2015 kl. 12:47
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2011
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 14:30
Lækker og stilren hjemmebio :)

Lige efter min smag, glæder mig til den dag jeg kan få et dedikeret rum til det.
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 14:33
OK. Jeg har også set flere positive omtaler af dem. Har set at enkelte DK forretninger fører nogle af Adams consumer modeller, men ingen har GTC serien. Deres monitororer kan man til gengæld få mange steder.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af H.Thoft H.Thoft skrev:

Lækker og stilren hjemmebio :)

Lige efter min smag, glæder mig til den dag jeg kan få et dedikeret rum til det.

Tak:-)

Ja dedikeret er rart, kræver selvfølgelig men har pladsen og naboer der ikke brokker sig;-)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

OK. Jeg har også set flere positive omtaler af dem. Har set at enkelte DK forretninger fører nogle af Adams consumer modeller, men ingen har GTC serien. Deres monitororer kan man til gengæld få mange steder.

Ja der er mange på studie men ikke GTC serien, det var sku osse en kamp at finde, og så kom risikoen for jeg ikke kunne li dem.

Når jeg lige er helt tilfreds med rummet kan vi sagtens finde en dag, hvis du vil høre dem:-)

Importøren i Norge er super og kan kun anbefales, så man kan roligt købe derfra, men mon ikke der er en forhandler der får dem hertil en dag

Redigeret af michael1977 - 17-August-2015 kl. 15:28
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2015 kl. 23:19
Fed bio !!

Hvad har du givet for dit lærred? Jeg ser ingen priser på deres hjemmeside.

Vh Rasmus.
MORE BASS
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Fed bio !!

Hvad har du givet for dit lærred? Jeg ser ingen priser på deres hjemmeside.

Vh Rasmus.

Takker mange gange !!

Det er ikke meget de skriver på deres side! Det er købt som DIY i målene 2 x 4 meter, mener jeg gav 3000 kr.

Jeg havde som meget af mit andet udstyr ikke set det, så satsning igen, men er super tilfreds med det. Der er lidt striber (vævningen) som er synlige når der ikke er billede på, men det er ikke synligt med billedet.

En af de kommende opgraderinger til bioen bliver klart deres V5 udgave, hvilket skulle være i en helt anden liga, og pris desværre! Det er sku ikke en billig hobby
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 521
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2015 kl. 21:42
Hold op hvor din bio ligner min underbo's 😆😆

Flotte billeder Michael. Men de yder ikke rigtig din flotte bygge finish god retfærdighed 😨
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 08:10
MEGA fræk bio du har!!!

Hvordan gør svs'en det og har du haft andre subs? Vil måske have opgraderet min sb-12plus til sb-13ultra
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Hold op hvor din bio ligner min underbo's 😆😆

Flotte billeder Michael. Men de yder ikke rigtig din flotte bygge finish god retfærdighed 😨

Hold Kæft du lyder som min overbo hahaha bortset fra han lyder mere dyb, når hans 2 subs brager derud af og tak overbo!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

MEGA fræk bio du har!!!

Hvordan gør svs'en det og har du haft andre subs? Vil måske have opgraderet min sb-12plus til sb-13ultra

Tak mange gange Andromeda

Jeg har kun haft subs til hifi-setups fra B&W, så mit sammenlignings grundlag er meget begrænset, når det er sagt vil jeg dog sige Go for it jeg er meget tilfreds med den, den går dybt (har ikke målt endnu) men føles sådan, og den taber ikke pusten, men igen grundlaget er begrænset, så når jeg nu kommer igang med målinger kan jeg komme med lidt mere viden

Du er osse meget velkommen til at komme høre den, jeg mangler dog lige lidt detaljer inden dørene åbnes
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 09:35
Hvor i verden befinder du dig?
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu