recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTC Cine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GTC Cine

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2015 kl. 09:39
Oprindeligt skrevet af Andromeda Andromeda skrev:

Hvor i verden befinder du dig?

I Frederikssund :-)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2015 kl. 18:53
Det ser virkelig fedt ud - godt udnyttet! Min næste bio bliver nok ikke større end det du har, så jeg skal forberede mig på en lignende løsning. 

Hvordan har du bygget din bafflewall? Altså materiale osv. Er det rigtigt set, at den ikke går helt op til loftet? 
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 08:43
Jonas skal du ikke nærmest bruge dine subs som stole, hvis du skal kunne være i et rum på denne størrelse?
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Jonas skal du ikke nærmest bruge dine subs som stole, hvis du skal kunne være i et rum på denne størrelse?

Jeg skal nok finde en løsning :-)
Til top
michael1977 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2014
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael1977 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Det ser virkelig fedt ud - godt udnyttet! Min næste bio bliver nok ikke større end det du har, så jeg skal forberede mig på en lignende løsning. 

Hvordan har du bygget din bafflewall? Altså materiale osv. Er det rigtigt set, at den ikke går helt op til loftet? 

Hey Jonas, mange tak!!!

Som du ser på de første billeder havde/har jeg udfordringen med vinduet. Det skulle løse så der er adgang men osse så der ikke kommer fugt. Jeg har bygget min væg ca 30cm udfra muren/vinduet, så delt den op i sektioner med et ton rockwool i hver sektion(nok ikke lige et ton) men blev ved og ved med at fylde ind, så det blev sku til store mængder    Højtalere er så placeret i en "kasse" hver, med nævnet rockwool omkring.

Den er åben i top, for at fugten ikke sidder bag og laver skader på vinduet og mur.

Du er velkomme hvis du vil kigge forbi, jeg ved den væg var en ren dræber for mig, men igen jeg er sku heller håndværker, så jeg brugte osse mere tid en man nok burde
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 12:42
Vil meget gerne forbi og se/høre en dag :) 

Jeg har selv bygget bafflewall hvor jeg brugte MDF og gips for at få gjort væggen godt død. Jeg er heller ikke selv håndværker, så jeg brugte selv en del mere tid end hvad man burde have brugt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu