|
GTC Cine |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Frederikssund :-) |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Det ser virkelig fedt ud - godt udnyttet! Min næste bio bliver nok ikke større end det du har, så jeg skal forberede mig på en lignende løsning.
Hvordan har du bygget din bafflewall? Altså materiale osv. Er det rigtigt set, at den ikke går helt op til loftet?
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Jonas skal du ikke nærmest bruge dine subs som stole, hvis du skal kunne være i et rum på denne størrelse?
![]() |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Jeg skal nok finde en løsning :-)
|
|
![]() |
|
michael1977 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Hey Jonas, mange tak!!! Som du ser på de første billeder havde/har jeg udfordringen med vinduet. Det skulle løse så der er adgang men osse så der ikke kommer fugt. Jeg har bygget min væg ca 30cm udfra muren/vinduet, så delt den op i sektioner med et ton rockwool i hver sektion(nok ikke lige et ton) men blev ved og ved med at fylde ind, så det blev sku til store mængder ![]() Den er åben i top, for at fugten ikke sidder bag og laver skader på vinduet og mur. Du er velkomme hvis du vil kigge forbi, jeg ved den væg var en ren dræber for mig, men igen jeg er sku heller håndværker, så jeg brugte osse mere tid en man nok burde ![]() |
|
![]() |
|
Vil meget gerne forbi og se/høre en dag :)
Jeg har selv bygget bafflewall hvor jeg brugte MDF og gips for at få gjort væggen godt død. Jeg er heller ikke selv håndværker, så jeg brugte selv en del mere tid end hvad man burde have brugt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |