|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
seolsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej alle Jeg har også begivet mig ind på denne kamp om at få implemeneteret GUIDE Plus+ i DK. Har netop anskaffet mig en ny Philips DVD/HD optager. Efter at have læst denne diskussion besluttede jeg mig for at skrive til TDC, DR, TV2 og Philips. Alle svarer samstemmende: Tak for din henvendelse. Philips oplyser bare: Desværre, så bliver GuidePlus signalet ikke udsendt af de danske Trist ! Hvad søren skal man så finde på ? Mvh S. Olsen
Redigeret af seolsen |
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
lamo1960 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
ja, tror den bedste chance er at skrive til eurosport, idet de i
forvejen har mange guideplus lande. De skal blot smække guideplus på
eurosport nordic. Dette vil give de fleste en chance for guideplus.
Så operation email til eurosport nordic. "SÆT IGANG!" |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
![]() |
|
seolsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Har skrevet til Eurosport - og fået nedslående svar: Hej! I dagsläget har vi ingen tidsplan för när Guide+ systemet kan komma att införas i Skandinavien. Hälsningar Per Boström, Eurosport |
|
![]() |
|
lamo1960 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
ja den fik jeg også igår , men mon ikke, hvis vi alle skriver han undersøger mulighederne.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Fik samme identiske besked som jer andre.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej alle Iøvrigt er jeg blevet i tvivl om jeg overhovedet ville kunne bruge GUIDE+ når jeg har TDC kabeltv. Jeg synes beskrivelsen på Gemstars hjemmeside omtaler at man skal bruge en "top-boks" - altså formentlig modtage via satellit.. Eller hvad ? Hilsen Steen Olsen |
|
![]() |
|
![]() |
nej se her
he GUIDE Plus+® System is an easy-to-use interactive television listings guide that displays all the major TV programmes available in your area right on your TV screen, no matter what method of TV reception you use. Whether you have cable, satellite or terrestrial reception, the GUIDE Plus+® system will not only deliver all major channels and their program listings to you, but also automatically control your external receivers (set-top boxes). |
|
![]() |
|
mollekas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Vil jeg kunne benytte Guide+ hvis jeg anskaffer mig en parabol og modtager den tyske eurosport?
/ Kasper |
|
![]() |
|
![]() |
ja
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er der lig'som sat punktum for denne. Jeg har skrevet til GuidePlus+ og her er det nedslående svar Dear Mr. Olsen, Thank you for your enquiry. Gemstar TV Guide currently has no plans for a minimum of the next 18 months, to launch a broadcast service for its GUIDE Plus+ system in Sweden, Norway, Finland or Denmark. We apologies for any inconvenience that this may cause but it should have been made clear when you purchased the product that service was not available in these countries. We constantly review the situation and any new information will be posted on our website www.europe.guideplus.com Regards, Jean-François Cremer Infomedia / Guide Plus+ Customer Service Manager Europe ------------------------------------------------------------ --------- E-Mail: jfc@infomedia.lu / jf.cremer@europe.tvguide.com Phone: +352 453388-209 ------------------------------------------------------------ --------- Infomedia S.A. / Gemstar TV-Guide Europe S.A.R.L. 6-10, rue de la Fonderie L-1531 Luxembourg Tel: +352 453388-1 Fax: +352 452551 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |