|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() Sendt: 23-December-2009 kl. 08:38 |
|
I forbindelse med at jeg skrev min positive og meget rosende anmeldelse af AppleTV på min private blog, har flere skrevet til mig at man jo ikke kunne og måtte det ene og andet fra Apples side. Såsom at afspille andre filmformater end Apples .264-encodede filer og at man heller ikke kan sætte en ekstra harddisk til.
Jeg har nu skrevet en guide til hvordan man gør på http://www.kennethlund.dk/2009/12/appletv-sadan-far-du-boxee-ekstern-hd-og-alle-filmformater-til-at-køre-pa-din-apple-tv/ Her kan du se både hvordan du bruger "alle" filmformater men også hvordan man kan bruge sin NAS eller eksterne harddisk til AppleTV :) Det tager ca. 12-15 minutter og på en skala fra 1-5 hvor 1 er lettest og 5 er hardcore, vil jeg sætte den til en 2'er :)
Redigeret af Kenneth Lund - 23-December-2009 kl. 08:39 |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Hvordan er den i forhold til den der er gratis på dette link:
dette link har jeg forsøgt med nu 3 forskellige usb-sticks, men den melder altid fejl i forbindelse med oprettelse af denne usb-løsning.
Og jeg synes ikke jeg vil bruge 50 usd og så ha samme problem.
|
||
![]() |
||
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
|
Som du kan se på mit indlæg, virker ATVflash bare uden problemer. Så må du jo vælge om det er 50 dollar værd for dig at det virker eller om du vil fortsætte med gratis løsninger der ikke gør :)
|
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
tager chancen i julen - så er det spændende om det virker, ellers er der vel en form for support...
takker for linket
og god jul
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Skriv bare på kenneth@kennethlund.dk hvis noget du har spørgsmål, så skal jeg nok guide dig :)
Redigeret af Kenneth Lund - 23-December-2009 kl. 12:12 |
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
![]() |
|
Det eneste der drillede MIG lidt, var at Boxee (og for den sags skyld de andre dele) ikke er installeret, når du "flasher" din AppleTV - det skal du så gøre via et menupunkt og SÅ kører det :)
|
||
Mvh Kenneth WedMore Lund
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
Hvordan klarer Apple TV med Boxee 1080p MKV filer på 8-15GB?
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
|
Men måske er der håb forude: http://xbmc.org/davilla/2009/12/29/broadcom-crystal-hd-its-magic/#comments
Ihvertfald for dem der har mod på at skille boksen ad og ikke skal bruge den interne WIFI. Redigeret af ridderdk - 01-Januar-2010 kl. 16:48 |
||
![]() |
||
![]() |
|
så fik jeg endelig kigget på det, og hacket min.
Det forløb helt smertefrit...
Redigeret af Nikodk - 09-Februar-2010 kl. 11:28 |
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
![]() |
|
Nu er der jo gået par måneder - er der nogen fremskridt på 1080p fronten? |
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Du skal bare skifte grafik kortet, så kan den afspille 1080p.
Der findes en del tråde om det herinde. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |