|
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK |
Besvar ![]() |
Side <1 1011121314 15> |
Forfatter | |
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørgsmål.
Jeg har fået sat Netflix op på Apple TV 2, og kæresten er lykkelig over det store udvalg. Jeg undrer mig dog over, at ingen af filmene tilsyneladende vises i HD? Selvom der står HD ved filmen, så vises kun SD kvalitet (ellers er jeg i hvert fald blevet blind) med 2.0 lydspor. Hvad gør jeg for at få rigtig HD?
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
Sjovt, for jeg oplever præcis det samme. Jeg har lige købt Apple TV, og den kvalitet jeg ser dér på Netflix ligner overhovedet ikke det jeg får på min Roku 2 XD. Det ligner lige netop SD, og jeg har da set, via YouTube og med et afsnit af Justified, købt for $3
![]() Roku'en er dog stadig bedre. 1080p-output gør en stor forskel. Redigeret af Naiera - 25-December-2011 kl. 19:11 |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Jeg kan så forstå på Apple's egne forums, at der ikke er mulighed for HD via Netflix på Apple TV - og at fejlen består i den selve Netflix klienten.
Det er da temmelig trist - og et lidt sørgeligt forsøg på at få ejeren til at investere i Apples eget indhold i stedet (til ca. 100x så høj en pris). Fint til hyggeserier og lignende, men jeg må hellere finde en anden løsning, når der skal ses film. Forhåbentlig kan PS3'en hjælpe der.
|
|
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
PS3'en er bedre. Hvis du ikke får optimal kvalitet, så smid et netværkskabel i den.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
Hvordan i alverden downloader man Netflix på PS3'en? Et besøg på deres hjemmeside giver ikke meget andet end en komplet utydelig hjemmeside.
|
|
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Det er virkelig utroligt! Jeg brugte dagen i går på at flashe min Linksys WRT54L router til Linux DD-WRT og derefter lægge en Open VPN fra StrongVPN og sammelignede så i dag de to løsninger, og der er ingen tvivl, denne her fra UnblockUS er langt hurtigere og 100 gange nemmere at sætte op---
![]() Straks her til morgen annullerede jeg mit køb af min Open VPN, og skal nu reset'e min router så den i stedet bare har UnblockUS ![]() |
|
![]() |
|
PS3 virker desværre overhovedet ikke med dette system. Jeg har snart prøvet alt - amerikanske kontier, internet browseren, skidt og lort og alt derimellem. Jeg har råbt, skreget pg hoppet. Intet virker.
Gigantisk skuffelse. Jeg fatter intet af, hvordan noget virker uden problemer for nogen, men overhovedet ikke for andre. |
|
|
![]() |
|
Ups. Så virkede det. Krævede bare en restart.
Hvordan får jeg 5.1 lyd på? |
|
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere med PS3.
Mit problem er, at jeg i forvejen har en dansk master-account. Jeg har så lavet en US account men den kan jeg overhovedet ikke få ind i min PS3....
|
|
![]() |
|
Hvordan "ikke få ind" mener du? Du skal oprette dels en ny konto på PS3'en og dels en helt ny PSN konto med amerikansk adresse.
Derefter skal du opdatere DNS og huske at genstarte (dette glemte jeg). Gå derefter ind under "Videoer" i menulinjen. Der bliver du tilbudt Netflix og andre tjenester til downloader under "What's New".
|
|
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Jeg kan ikke se noget under "Videoer" Jeg har prøvet meget forskelligt men kan ikke finde netflix App´en. Hjælp. (er på min amerikanske konto i PS3)
Ahhhh. man skulle gå ind under "TV-/Videotjenester" kolonnen :-) super nu kører det.
Update. Synes dog at opløsningen i menuen ser lidt akavet ud. Som om den er for lav i forhold til hvad PS3 kan klare. Som om er er noget ude i siderne jeg ikke kan se. Kan det passe? Redigeret af Bornholmeren - 06-Januar-2012 kl. 16:38 |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Jeg har lavet en ny PSN konto med amerikansk adresse men jeg kan så vidt jeg kan se ikke ændre på min allerede eksisterende master-konto på PS3. Hvad mener du præcist med "...dels oprette en ny konto på PS3'en.."? Er det en ny bruger eller? Du må meget gerne forklare dette mere præcist da jeg tror jeg er meget tæt på at knække nøden derhjemme.... ![]() Redigeret af kriztian - 07-Januar-2012 kl. 10:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 1011121314 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |