|
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK |
Besvar ![]() |
Side <1 910111213 15> |
Forfatter | ||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej det er ikke det du vælger når du vælger "Europa". Der vælger du DNS server placering (og skal derfor vælge den du er tættest på for at få det hurtigste net - det handler om "latency"). Så unblock-us vil ALTID få det til at se ud som om du er fra US eller UK (eller hvilket land den service du bruger nu kræver du kommer fra) for de services den understøtter. Principielt kunne de sikkert også få sputnik til at tro man altid kom fra Danmark, men markedet er nok for lille til at de gider. Men du kan jo spørge dem :) Den "nemme" løsning på det omvendte problem du har er at sætte en VPN server op i Danmark (hjemme hos dig f.eks. hvis du har en ok upload hastighed på din forbindelse) som din bror kan bruge (installér f.eks. DD-WRT firmware på din router hvis den understøtter det), men det er pænt nørdet og kræver en del at få til at virke.
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Jeg kan ikke få netflix på mit apple tv2, jeg bruger unblock-us og det virker fint på min laptop..
Nogen forslag? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
Hvor har du tastet Unblock Us DNS-adresserne ind?
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
|
har du settings sat itunes store til US og ikke Danmark? Hvis ikke, så er det derfor
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Det kan jeg ikke huske, men det prøver jeg da lige.. Thanks |
||
![]() |
||
Comikaze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2011 Status: Offline Point: 2 |
|
Hej,
håber der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig. Jeg ser i øjeblikket Netflix uden problem fra min PS3, men kan ikke få hverken VUDU eller HULU til at fungere. Kan fint installere dem og opdatere dem, men så snart jeg vil bruge programmerne er der ingen af dem der vil loade. Har forsøgt mig med at afinstallere, geninstallere, tjekke internetforbindelsen (hvor der ingen problemer er i og med Netflix fungere fint), restarte modem osv. Jeg har internet og tv fra Stofa. Nogen der har en ide til hvad der er galt og hvad jeg skal gøre? - Comikaze |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
|
Du kan godt opgive Hulu Plus under alle omstændigheder. Det kræver amerikansk kreditkort, og de virtuelle du kan finde online dur ikke.
|
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
|
Det kræver kun et korrekt login
|
||
![]() |
||
Comikaze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2011 Status: Offline Point: 2 |
|
kreditkortet er der styr på, skal bare have det op at køre :)
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Edit: Fandt endnu et punkt, det ser umiddelbart ud til at virke. Typisk efter man netop har skrevet et indlæg.
![]() Redigeret af mkirkelund - 15-November-2011 kl. 19:53 |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Nyt indlæg herfra. Nogen som har erfaring med BBC iPlayer på PS3'en? Har ikke kunne få det til at virke med unblock-us
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|
Har forsøgt at få Netflix til at virke på min PS3 med unblockus. Har lavet us konto på PS3, hentet opdateringer og Netflix app. har fået oprettet en konto på Netflix, men kan ikke færdiggøre konto via app (med kreditkortoplysninger etc.) så kommer den op med en fejl, kan ikke forbinde, er blevet deaktiveret etc. Tilsyneladende kan jeg godt færdiggøre kontoen i browseren på PS3 (har ikke gjort det), er dette normalt, eller vil der stadig være problemer med app efterfølgende?
SENERE: Fik det til at virke, det ser jo vældig interessant ud. Kvaliteten er også ok, faktisk rigtig god på en stor del af det jeg har set ind til videre......
Redigeret af thor-thor - 26-November-2011 kl. 01:27 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 910111213 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |