|
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | |
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan godt lade sig gøre. Få et prepaid kreditkort fra www.usunlocked.com og så er du kørende. Men det er ikke gratis desværre, da prepaid kreditkort har en del gebyrer ($15 i oprettelse), så det er kun relevant hvis man betaler for et år ad gangen. Men Netflix har alligevel flere film og serier (dog ikke de helt nyeste)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Er du HELT sikker på at det virker?
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
dobbelttjekkede lige, og det lader til at at fra 5. okt ikke længere virker: https://www.usunlocked.com/blog/?tag=how-to-set-up-hulu-plus
|
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
hejsa,
jeg har netop installeret en amr. ip adresse via hma (hide my ass ) og kører nu fint Netflix på min puter, som jeg så kan forbinde til TV med et kabel, men det er ikke meningen, mangler hjælp til at få min Roku til at køre udenom computeren
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Som nævnt mener jeg bare at Hulu Plus er noget helt andet end Netflix. Sidstnævnte giver adgang til et gigantisk bagkatalog, mens Hulu har de nyeste afsnit af en lang række af de gode serier. Det er helt rigtigt at visse afsnit forsvinder efter nogle uger, men så må man jo se at følge med ![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
|
![]() |
|
Henrikmh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
En mulighed er jo også at bruge en HTPC ;-). Bare sådan til test har jeg lige pt. min HTPC kørende med WMC.
1) WMC Netflix plugin er super cool. Meget flottere end på f.eks. PS3'en imo. Downside er mangel på engelske undertekster hvis man er til det 2) WMC's "Internet TV" giver adgang til CBS, hvor der f.eks. er "How I Met Your Mother" og "NCIS". Førstnævnte er et must for mig, sidste glæder min kæreste, så CBS er et kæmpe plus. Det er vidst hverken til ATV2 eller Roku? 3) Ingen direkte Hulu integration desværre, men man kan anvende Hulu Desktop og launche det fra WMC. Det gør jeg og det fungere udemærket - fjernbetjening understøttelsen er ikke helt i top desværre, men det må der findes et fiks til. Et minus er manglende video acceleration, så HD er et problem hvis man har en ION baseret HTPC. Jeg er klar over at dette er streaming-boks forum'et, men jeg ville bare lige gøre opmærksom på muligheden. Jeg mangler stadig at finde en boks som klarer 2), og så synes jeg egentlig 8$ er lidt spildt på Hulu Plus. Almindelig Hulu + Netflix giver ca. samme resultat.
|
|
![]() |
|
How I Met Your Mother har Netflix lige tilføjet. Alle seks sæsoner, i HD.
Almindelig Hulu har ikke HD og får ikke alle de nyeste afsnit med det samme. Mange serier er også begrænset til et noget mindre udvalg, mens man med Plus får det hele. $8 om måneden er jo ingenting for selv en lavtlønnet person her i landet. |
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Lige og lige, serien kom op på Netflix i slutningen af November sidste år
![]() |
|
![]() |
|
Den var stadig under Recent Arrivals forleden
![]() |
|
|
![]() |
|
Henrikmh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Yes, men på CBS.com kan du se de nyeste afsnit ;-). På den anden side må det nok være et spørgsmål om tid før at de får indgår en aftale med Hulu i stedet for at satse på deres egen platform. Helt enig, 8$ om måneden er småpenge. Jeg ville også bare flage muligheden for ikke at bruge Hulu Plus. Det er måske nærmere kredit-kort problematikken som gør det interessant fremfor de 8$.
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
nogle der kan fortælle mig om dette stadig virker ? jeg har nu ændre min dns i min netgear royuter, men for stadig af vide at den ikke er sat korrekt op ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
Husk at genstarte din router. Det er ikke nok bare at ændre på DNS oplysningerne, det skal lige reboote også;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |