|
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Forfatter | |
kriztian ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2011 Sted: København Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører Netflix uden problemer (via UnblockUs) på mit jailbreakede ATV2, Ipad og Mac, men jeg kan på ingen måde på det til at virke på min PS3 (jeg har indtastet DNS-oplysningerne her). Jeg har forsøgt at gå via Netflix.com og trykke på PS3, der fører mig videre til PSN men så sker der ikke mere... jeg har et dansk login til PS3 og jeg kan ikke ændre det til et US login, har det betydning eller???
Hvad pokker skal jeg gøre???
|
|
![]() |
|
pa2412 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Hej Kriztian,
Du skal oprette en US bruger, prøv eventuelt via Playstation US hjemmesiden. Find en adresse via Google Earth, har læst at det kan give problemer hvis du bruge Fake name generator. Havde også problemer med at installeret det på PS3, men fik hjælp fra en som havde kontaktet UNblockUS. Ved ikke om det stadig virker? Ellers kan du jo forsøge at kontakte dem. Could you please try opening following link on your PS3: http://unblock-us.com/ps3 ? It should give you two links. First is the same as Netflix uses to redirect users to "restricted section" of PlayStation Store where you can get Netflix app. Second is direct link to Netflix package download. PS3 normally won't install it from there, but you can see if you can connect to that server at all (PSN was not fully recovered since "meltdown" few months ago and there are still dead or faulty servers). Note, you have to have latest PSN updates and our DNS to use link above (otherwise it will show "have you completed setup" message or won't let you get to the store). MVH P
|
|
![]() |
|
Daniel21 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2012 Status: Offline Point: 1 |
Hej,
Jeg brugte tunlr at streame Netflix, men desværre tunlr understøtter ikke Netflix længere. Er der noget alternativ til at se Netflix igen? Jeg foretrækker en gratis en! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |