|
GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | ||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
DR, Sputnik mv. bliver ikke blokeret. DNS hacket er kun aktivt for UK og US sites, så det er det bedste fra begge verdener.
|
||
![]() |
||
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
Jeg har sat det op på min DIR655 ingen problemer...
|
||
_____
/Erik |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
|
hvordan med kvaliteten de forskellige steder ?
Og film lyden er det i DD 5,1 Hvor er det bedst fra ? |
||
![]() |
||
barelyadraft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
|
Netflix er bedst.
Der kommer flere og flere titler i 1080p med 5.1. Se evt. en liste over titler med 5.1 og i 1080p her |
||
![]() |
||
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
|
kan i hjælpe? har prøvet unblockus men har lidt problemer med netgear og apple tv, skal man under region skrive europa eller usa?
|
||
![]() |
||
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
Jeg skrev usa
|
||
_____
/Erik |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
Kan du prøve at tage et screenshot af dine indtastninger? Du kan sende den på PM ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
|
Det er lidt ligegyldigt. Det handler om, hvilken lokation den DNS server du bruger, skal have (altså ikke hvilken lokation du udgiver dig for). Dvs. vælg Europa da den er tættest på Danmark (forudsat du sidder i DK...) Men det er lidt ligegyldigt, da hastigheden ikke ændrer sig nævneværdigt ved at vælge f.eks. USA Men har du husket at signe up med din email? (og klikket på linket i mailen du får?) før virker det vist ikke
Redigeret af barelyadraft - 20-April-2011 kl. 10:50 |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|
Apple TV-boksen skal ændres til USA inde i indstillignerne. Sådan var det hvert fald, da jeg forsøgte mig.
|
||
![]() |
||
rasputin ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2004 Status: Offline Point: 109 |
|
Hej nu virker det på ATV2 men dog ikke via router,. men det går nok. Tak for hjælpen.
|
||
![]() |
||
M.W. ![]() Bruger ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
|
jeg opsatte også min Apple TV 2 med DNS servicen i onsdags, og alt kører perfekt.
Men hvad med hulu, hvordan får jeg det på mit ATV2 ? |
||
Morten Witzel
|
||
![]() |
||
|
desværre virker hulu ikke med ATV2, men du kan tilgå hulu fra en computer
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |