|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Nu har jeg kun lavet øvelsen med YouSee Viaccess kort, så jeg ved ikke hvordan det virker med Boxer kort. Men du kan sætte en kortserver op på maskinen og tilgå denne fra en kortklient. I denne opsætning tror jeg begrænsningen først opstår efter 500 klienter og så mange tunerkort har du jo ikke i din maskine. Men om løsningen virker med Boxer ved jeg ikke, måske kan nogle svenske sider med information omkring NewCS svare på dette. |
|
![]() |
|
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hejsa!
Jeg overvejer at investere i en smargo læser, og via DVB- viewer -> DVBLink kører dual tuner Boxer på mit mediecenter. Som jeg forstår guiden, så skal jeg "bare" købe et boxer abbon. en smargo kortlæser. samt investere i dvbviewer + dvblink. Så bør ovenstående faktisk kunne køre? Omend der er en del services i spil, så bør det kunne virke. Hvornår kommer din 2. del af denne guide? :) vh Ronni |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Vær opmærksom på at Boxer bruger Viaccess Secure, og at der ikke til mit kendskab findes en EMulator til dette CAM. Jeg kan dog være forkert på den. |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
ronnih ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej Patriarken.
jeg var faktisk nede i en radiotv forretning her i weekenden for at forhøre mig omkring boxer cam, og ja det er et specielt type cam. Havde sådan håbet at det kunne lade sige gøre:) Såfrem man er tvunget til at købe et cam. Kan man så splitte den via software, eller er man så ude i noget smartwi ? |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Er der nogen, der har prøvet guiden ifht. Viasat ? bare med brug af NDSCAM eller lign, hvis der skulle findes andre NDS Softcams
Redigeret af confused - 22-September-2009 kl. 11:47 |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
*bump*
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, pyt ! Nu virker det med Viasat ! Jeg har prøvet med følgende opsætning : Hardware : - FireDTV S / S2 - Smargo Kortlæser Software : - NewCS 1.62 og 1.65 - MDapi 2008 - Acamd 0.6.1.0 - Mediaportal 1.0.1 Jeg har også fået det til at virke med DVB Dream og sidder og bøvler med at få den til at vise diverse andre kanaler på samme MUX i PIP
Redigeret af confused - 12-Oktober-2009 kl. 09:28 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Cyberguyen: har du været ude for at NewCS "fryser" hele pc'en ? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Confused.
Bare lige for prins knud: du bruger altså ikke dit CAM Modul fra viasat (viaccess), og dermed heller ikke den indbyggede CI på FireDTV - men istedet smider du dit abb. kort direkte i smargo'en? *ØNSKE* Nu skal det bare virke med BOXER :) Redigeret af ronnih - 12-Oktober-2009 kl. 09:26 |
|
![]() |
|
![]() |
Netop, men som jeg lige har skrevet i en anden tråd, crasher programmet og låser pc'en fuldstændigt med tilfældige intervaller - det KAN dog være min maskine der laver balladen. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du prøvet at køre hele NEWCS setup'et i en virtuel
maskine, og give denne adgang til smargo'en (som jo er USB). Så kan du køre en winxp virtuel maskine, og måske isolere nogle fejlkilder? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej jeg overvejer en geninstallation med win7, men jeg har så meget l... installeret at det lige kræver en ekstra overvejelse ;-) Men vi skal bare have "vækket" Cyberguyen - han skulle jo køre med et lign setup, så måske han kender svaret ? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |