|
Guiden går konstant ned med Nrossen MC-ImportXMLTV |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Claus Bagge-P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Claus Bagge-P
|
|
![]() |
|
Claus Bagge-P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Jeg har på det sidste fået et lidt andet problem
Efter import til Media Center ser indholdet i Programguiden rigtigt ud - men ved nærmere syn findes der rundt omkring i guiden udsendelser, der blot hedder "No event". Disse kan endda påvirke eksisterende planlagte optagelser - så optagelserne typisk stopper for tidligt. Det mest mærkelige er, at disse "No events" kan opstå i programguiden et stykke tid efter selve importen. Har nogen oplevet dette problem?
|
|
Claus Bagge-P
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Synes godt om at man kan mappe EPG til kanalerne i den nye Beta (Også selv om den ikke er helt stabil at sætte op) Er der en fil man kan tage backup af så man en anden gang nemt kan sætte det op igen?
/KL
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
Jeg har nu kørt med betaen i siden et par dage før nytår og den har sådan set kørt rigtigt godt.
Men nu begynder Mediecenteret brokke sig over at guiden snart løber tør for data og jeg kan se at der kun er guide til d. 14/1. Toolet henter og processerer en ny guide hver eneste dag, men der kommer bare ikke flere dage på. Har Betaen et 2013 problem? Så det aldrig opdatere mere end 14 dage ind i det nye år? -Morten
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
Er der nogen som kører med 1.5a betaen som kan se Guide mere end 14 dage ind i det nye år. Dvs. et par dage endnu?
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
jeg kan se jeg har samme problem som dig, da jeg også skiftede et par dage før nytår.. og har heller ikke data længere... jeg prøver lige at hente den nye 1.5a også hente ind forfra...
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
har lige prøvet den nye (build 13).
Der får jeg data ind, men skal lige selv sætte det på de rigtige kanaler.. da der nu er 2 x xmltv importeret....
|
|
![]() |
|
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
Tak for input, jeg følger med her også, og prøver at fixe evt. issues hen ad vejen, men der er meget nyt i den nye build, og kan derfor godt være fejlbehæftet.
PS: Windows 8 er IKKE supporteret endnu, jeg skal nok lave en Windows 8 Build når jeg er klar til release. |
|
![]() |
|
Testede lige en maskine som Kørte. Den havde da selv klaret at skifte navet på TV2 sport til TV3 sport 1. Det er på 1.5a, men på build 12 der var den inde med xmltv, men med rydde programguide, og kanaler og scanne begge ind igen, så kom alle kanaler på plads på engang.
|
|
![]() |
|
KL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Har (og har stadig) et problem med at TVsource ændrer i EPG kanal tildelingen jævnligt)
Hvordan slår man al EPG fra i TVsource? /KL
|
|
![]() |
|
Hvad er den sidste kendte release som var stabil? Jeg har egentligt ikke brug for ekstra funktionalitet. Den skal kunne importere en guide så jeg har guide på alle danske kanaler + et par få ekstra fra timefor.tv, så er jeg glad. Set and forget.
![]() |
|
![]() |
|
Niels har sneget en ny Beta version ind på sin hjemmeside forleden (15/1) Den løste umiddelbart mine stabilitetsproblemer :-)
/KL
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |