|
Guiden går konstant ned med Nrossen MC-ImportXMLTV |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Sprang på BigscreenEPG i går aftes. 10 minutters installation og så var jeg kørende.
Jeg synes Niels gør et godt stykke arbejde, men stuealteret kunne ikke vente længere. Jeg kan ikke tåle stærkt dalende WAF over længere tid.
|
|||
![]() |
|||
Claus Bagge-P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
||
Jeg anvender Nrossen MC-ImportXMLTV til WMC og det fungerer fint - med lidt hiv og sving en gang imellem.
Men tilsyneladende downloader og overskriver WMC ind imellem data i EPG'en. Hvordan sikrer jeg mig at WMC ikke selv downloader EPG data? Jeg HAR fjernet hakket i WMC/Settings/Automatic Download Options/Automatically download Windows Media Center data...
|
|||
Claus Bagge-P
|
|||
![]() |
|||
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
||
Mit kører fint og har 14 dage frem hele tiden - jeg havde et enkelt crash lige efter nytår men installerede verion v1.4s
Bruges på WMC7 32bit MCE
Redigeret af espersen - 17-Januar-2013 kl. 10:09 |
|||
;o)
|
|||
![]() |
|||
sskova ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Status: Offline Point: 61 |
||
Synes ikke jeg kan læse noget om WMC8 på nrossens website?
|
|||
![]() |
|||
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
||
Efter at have lavet en fuldstændig geninstallering af min win7 maskine (prøvede win8 - men det var godtnok ringe), så har jeg geninstalleret Niels's program, og det køre bare - ingen problemer overhovedet, så jeg har kun godt at sige om version s.
|
|||
![]() |
|||
||
WMC8 oplever jeg som helt ok med HDHR's (efter 2 dages afprøvning)
Mangler at få EPG data op at køre. Skal jo så vælge mellem nrossen og BigscreenEPG. Er der nogen, der har erfaringwr udover cmax's? |
|||
![]() |
|||
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
||
Jeg er igang med en ny version 1.5a, som pt. IKKE understøtter Win8, men når testen er færdig, vil jeg bygge en version også til Win8 også, hvis jeg ikke får DLL afhængigheden løst, så jeg kan nøjes med 1 version.
Så det kommer ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Har prøvet BigScreenEPG af på en af mine WMC7 maskiner, og det fungerer tilsyneladende uden problemer. Jeg har kun tjekket EPG data, da de andre features ikke interesserer mig. Men jeg savner nu stadig nrossens kanallogoer, appending af karakter til kanalnavn og muligheden for at fjerne "DK" fra alle kanalnavne. Ser frem til en stabil release fra nrossen
|
|||
![]() |
|||
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
||
BigScreenEPG kan godt sætte kanallogoer på og kanalnavne kan du kalde lige hvad du har lyst til i WMC.
|
|||
![]() |
|||
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
||
Kan BSE finde ud af at køre i baggrunden og ikke hoppe op foran alt andet, som MC-ImportXMLTV godt kan finde på? |
|||
Mvh. Jan
|
|||
![]() |
|||
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
||
Den vil jeg godt lige høre mere om. Det undrer mig at der sker for dig, benytter du ikke et batch job mellem kl. 03 og 04, som du kan sætte op via mit config program ? Og er det så i det tidsrum du har dette problem, at jobbet kommer frem foran Media Center ?
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg ser aldrig BSE toolet. Det kører som en service hver nat og status på jobbet kan ses i Event vieweren. Jeg har indtil videre ikke oplevet nogen fejl med BigScreenEGP. Det eneste jeg gerne ville konfigurere væk er de HD logoer som der er på udsendelserne på HD kanalerne. Det fylder lidt meget i min guide. Men det er et minor issue.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |