recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guiden går konstant ned med Nrossen MC-ImportXMLTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guiden går konstant ned med Nrossen MC-ImportXMLTV

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
jgni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af NielsR NielsR skrev:

Den vil jeg godt lige høre mere om.
Det undrer mig at der sker for dig, benytter du ikke et batch job mellem kl. 03 og 04, som du kan sætte op via mit config program ? Og er det så i det tidsrum du har dette problem, at jobbet kommer frem foran Media Center ?

Ret skal være ret. Det er aldrig set komme foran WMC. Men foran IE og andet, ja.
Mvh. Jan
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 01:10
Oprindeligt skrevet af klinge klinge skrev:

BigScreenEPG kan godt sætte kanallogoer på og kanalnavne kan du kalde lige hvad du har lyst til i WMC.

Hvordan får du BSE til det? det eneste jeg kan finde, er muligheden for at linke hen til kanallogoet hvorimod Nrossens program selv henter logoet for mig via timefortv.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 16:39

Har aldrig haft de store problemet med programmet. Dog skal jeg sommetider selv ind og sætte den igen, fordi den taber alle guiderne..

Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af Kasper Jensen Kasper Jensen skrev:

Har aldrig haft de store problemet med programmet. Dog skal jeg sommetider selv ind og sætte den igen, fordi den taber alle guiderne..

Vi har åbenbart forskellig smertetærskel for hvad store problemer er. "Taber alle guiderne" lyder som et stort problem i mine øjne.

Mit hovedkrav er konfigurer en gang og lad den køre selv flere år uden jeg skal pille ved den.
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klinge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Hvordan får du BSE til det? det eneste jeg kan finde, er muligheden for at linke hen til kanallogoet hvorimod Nrossens program selv henter logoet for mig via timefortv.

Jeg er ikke klar over hvad Nrossens tool gør. Jeg ikke brugt kanallogo featuren i nogle af de to tools.

Men under Channels -> Channel logo, kan man så vidt jeg kan se sætte det logo på man har lyst til i BSE. Ser nemt og smertefrit ud, hvis man altså har et logo man vil sætte ind ;-)
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juni-2009
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 17:42

Windows 8 er IKKE supporteret endnu, jeg skal nok lave en Windows 8 Build når jeg er klar til release

Så har jeg installeret ny harddisk med Windows 8 Pro med Media Center. Venter spændt på en officiel release fra enten BigScreenEPG eller Niels Rossen, før jeg pensionerer WMC7 harddisken... Hvem kommer mon først?
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af sskova sskova skrev:

Windows 8 er IKKE supporteret endnu, jeg skal nok lave en Windows 8 Build når jeg er klar til release

Så har jeg installeret ny harddisk med Windows 8 Pro med Media Center. Venter spændt på en officiel release fra enten BigScreenEPG eller Niels Rossen, før jeg pensionerer WMC7 harddisken... Hvem kommer mon først?

Har nu installeret Niels' MCImportXMLTV 1.5a og får med det samme en fejlbesked under opstart af programmet. Det var da lidt ærgerligt...

Kører Windows 8 Pro Upgrade med Media Center

Screen-dump: http://db.tt/bPFfBEev
Tekst-dump: http://db.tt/iiCnWxa0

Redigeret af sskova - 04-Februar-2013 kl. 21:33
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 20:55

Har nu installeret Niels' MCImportXMLTV 1.5a og får med det samme en fejlbesked under opstart af programmet. Det var da lidt ærgerligt...

Runtime error screen-dump: http://db.tt/bPFfBEev
Runtime crash info: http://db.tt/iiCnWxa0

EDIT:
-------------
Kan heller ikke engang afinstallere... Grmbl...
Uninstall error screen-dump: http://db.tt/vtJwJoVz
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 21:01

Runtime error screen-dump: http://db.tt/bPFfBEev
Runtime crash info: http://db.tt/iiCnWxa0

EDIT:
-------------
Kan heller ikke engang afinstallere... Grmbl...
Uninstall error screen-dump: http://db.tt/vtJwJoVz

Og nej - det bliver ikke bedre af at installere en gang til... Heller ikke uninstall kommer til at virke af den grund... Hjææææælp, Niels...
Til top
Claus Bagge-P Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-November-2010
Sted: Danmark
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus Bagge-P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 06:38
Jeg kører Windows 8 Pro med Windows Media Center sammen med HDHomerun.

Jeg installerede den officielle MCImportXMLTV v1.4s - og det har kørt perfekt de sidste par uger.

Jeg bruger dog udelukkende manuel import uden logo eller andet, som jeg foretager hver 3. dag men det fungerer ligeså godt som det gjorde under W7.

Måske skulle du - sskova - lidt desperat - prøve at installere v1.4s oveni v1.5a????

Claus Bagge-P
Til top
sskova Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sskova Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 22:07
Oprindeligt skrevet af Claus Bagge-P Claus Bagge-P skrev:

Måske skulle du - sskova - lidt desperat - prøve at installere v1.4s oveni v1.5a????

Er nu tilbage på v1.4s, og det virker indtil videre (Kun EPG data import + export incl logo)

Pyh ha...

Bruger også 2 x HDHomerun (4 tuners i alt)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu