recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guitar Hero 3 vs. 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuitar Hero 3 vs. 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jach Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-December-2005
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Guitar Hero 3 vs. 4
    Sendt: 08-Juni-2009 kl. 11:46

Skal man holde sig fra Guitar Hero 3 til Wii eller er der kun sangene til forskel fra den nye version 4?

Kan købe 3'eren med guitar til 350 kroner - så det overvejer jeg lidt. 4'eren er noget dyrere, der hvor jeg har set den.

Havde ellers fundet den svinebilligt hos shopto.net i UK, men da fragtprisen kom på blev prisen næsten fordoblet og røg op på 750 kroner....

Redigeret af Jach - 08-Juni-2009 kl. 11:46
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2009 kl. 18:37
Altså.... Hvis du spørger mig så er det kun 3'eren der er noget værd rent musikalsk, men det afhænger jo meget af din musiksmag.
3'eren er nemlig meget baseret på de gamle og nye numre i metalgenren, mens 4'eren koncentrerer sig mere om rock og pop. 4'eren har dog muligheden for at du tilføjer trommer og microfon. Og du kan roligt bruge guitaren fra 3'eren til 4'eren.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 05:20
World Tour ( 4 ) har en mere varieret setliste, en lettere opdateret grafik og menu.

Den for mig vigtigste feature er at man i quickplay kan lave et set på op til 6 numre man så kan spille uden at spillet skal save mellem hvert nummer.

IMO er WT guitaren væsentligt bedre en 's les Paul, men andre vil nk være uenige....

Ved ikke om WII har mulighed for DLC, men har den, så er der tons at tage af til WT.
Til top
Bongo50000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Hjoerring
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2009 kl. 17:24

Vil lige skyde ind, at GH 3 m/guitar til PS3 koster 299 i A-Z...

Undskyld indtrængen

Redigeret af Bongo50000 - 11-Juni-2009 kl. 17:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu