recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guitar Hero eller Rock Band?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGuitar Hero eller Rock Band?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Morten_P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Status: Offline
Point: 84
Direkte link til dette indlæg Emne: Guitar Hero eller Rock Band?
    Sendt: 08-Juli-2009 kl. 09:30

Hej med jer

Jeg er blevet lidt hooked på tanken om at købe Guitar Hero World Tour (Guitar only, da jeg ikke regner med at skulle spille sammen med et helt band, alligevel). Men så blev lidt i tvivl, efter at have læst anmeldelser... Er Rock Band bedre? Der er jo ihvertfald betydeligt flere numre der kan downloades. Til gengæld skulle GH instrumenterne (her Guitaren) være bedre/ større. Keep in mind, at det skal bruges til at spille med en kammerat af og til, og ellers alene. 2-player med 2 guitarer kunne være cool.

Er der nogen erfaringer???

Morten

Til top
Corax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 10:04
Jeg synes at det fedeste spil er Guitar Hero Metallica.

Men i GH:WT mod Rockband 2 så er Rockband 2 bedre lavet og man kan hente over 500 sange til spillet (mod betaling).

Med hensyn til instrumenterne så har jeg kun prøvet GH3 og GH:WT guitarene. GH:WT guitaren er den bedste af de to.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 10:05
Rock Band (2) ér bedre end Guitar Hero 4. Hele oplevelsen er bare mere strømlinet, og noterne i de forskellige numre er generelt også mappet bedre. GH4's career mode er helt til grin sammenlignet med Rock Bands.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2009 kl. 19:48
Download-priserne for ekstra numre er også betydeligt lavere med Rock Band - i hvert fald hvis man har en PS3.

Til GH er stykprisen for downloadede numre faktisk abnormt høj sammenlignet med "stykprisen" for spillets medfølgende numre (spillets pris divideret med antal numre).
Til top
nuaa Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 00:37
Også har Rock band bare så mange flere sang at download og kommer flere hver uge!

Rb2+RB1 import+RB: AC DC import(enlig bare DLC på disc) samt DLC som judas priest, iron maiden, megadeth også videre har skudt RB så langt foran Gh bare pågrund af alle sange jeg kan spille- Siden gameplay er sgu enlig bare samme som de første GH spil om igen og igen. Så derfor er sang udvælget en meget vigtig del.

Jeg vil til hver tid forslå RB serien over GH serien. Bare på dette, men hver gang jeg spiller buy GH spil virker de faktisk en smule "off" og jeg nyder dem ikke mere. (Samme nervesoft gøre ved gamle tony hawk spil. hader nervesoft :p)
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85
Xbox 360 rød RE4 elite
Playstation 3 40GB
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871