recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gul skygge på 32PW8807 CRT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGul skygge på 32PW8807 CRT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ronnieb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2006
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Gul skygge på 32PW8807 CRT
    Sendt: 01-Juli-2007 kl. 21:35
Hej
Jeg har lige købt ny fladskærm, og skal af med det gamle 32PW8807. Men der er en gul  skygge i højre side, den er svag og ses kun på hvid/lys baggrund.
Dvs man kan sidde og se tv en hel aften, eller bladre alle kanalerne igennem uden man ser det. Men den er der, og jeg vil selvfølgelig gøre opmærksom på det vad salg.
Spørgsmålet om der nogen der ved hvad det skyldes og om jeg kan gøre noget ved ? (tænker på om det kunne være en magnet der har været for tæt på).
Måske det kan repareres for en rimelig penge, og jeg så kan få det mere for det.

Mvh Ronnie
Til top
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2007 kl. 23:37

Ikke for at lyde negativ. Folk vil have fladskærme idag. Du får svært ved at få over 800 kr (selv uden nævnte fejl) for tv'et, og hvis dit tv skal repareres af en fag mand, så kommer det sikker til at koste mere end hvad tv'et er værd.

jeg er selv ved at sælge et meget fint Bang of Olufsen CRT på QXL , men ak ingen vil købe det.

Min pointe er, at det ikke er besværet værd, at sælge et CRT. Giv det væk til din gamle mormor

Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
ronnieb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-August-2006
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 08:02
Hej Bridge

(sorry for det sene svar, har ikke været hjemme)
Nej, jeg ved det godt. Det var mere hvis det en "nem" fejl.

Bliver sq også testet lidt på sin moral , fejlen vil nok for den alm. seer først ses efter en uge.

Men gider heller ikke noget bøvl, ved salg.

Men det bliver også solgt som en pakke (incl lækker dvd hd optager + surround receiwer).

Sætter det salg her inde også, så må vi se...

En ting er sikkert, hvis jeg ikke får det solgt, må min gamle mormor selv bære det ned

Mvh Ronnie
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu