|
Guldnummer på Disney. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Utroligt...det virkede i første hug.
Hvornår mon den billeduploadstørrelse bliver opdateret til 2013? 200 KB, Jesus
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Så forstår jeg bedre. Du mener dvd, det er Blu-ray, det drejer sig om.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ja, det ser man jo klart og tydeligt på dit billede, NOT.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
Det står i toppen, lige under Disney logoet. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
hvor skal man skrive til og hvad skal man skrive
|
|
![]() |
|
Lotte.X.Hoegh.Hansen.-ND@disney.com Dette var hvad jeg skrev. Jeg har købt Peter Pan på Blu-ray, men guldnummeret står anderledes, end på alle de andre Disney film. Jeg har så hørt, at jeg kan få et andet, hvor det står rigtigt. Er det korrekt? Hvis det er, så vil jeg meget gerne have sådan et. Kan du sige mig, om det er rigtigt? |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Så kom mit nye cover allerede. Jeg skrev i går, og i dag er det fremme.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Tak flemming... Så er mit os på vej
|
|
![]() |
|
Altid til tjeneste. ![]() Det ser nu noget bedre ud, når de er ens. ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
hej Flemming,
Hvilken e-mail adresse kan man skrive til Disney på? |
|
![]() |
|
Denne. Lotte.X.Hoegh.Hansen.-ND@disney.com |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |