|
Gummikant mørnet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Martin L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2025 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tror bare jeg bruger mine egne så længe som muligt og sparer op til nye højttalere…. Takker for hjælpen indtil nu….
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
Er der nogle nye du har et godt øje til?
Klaus
|
|
![]() |
|
Martin L ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2025 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
Her kigget på Dali Oberon 5 samt 7 som front ht og som center Dali Oberon Vokal….
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Jeg har gode erfaringer med at få monteret nye kanter på højttalerenheder hos basrep. Du har haft højttalerne siden 1992 så der er en fair chance for at du synes godt om lyden, lidt gryn smidt efter nye kanter og du kan sandsynligvis nyde højttalerne 20 år mere. Naturligvis ikke for at stå i vejen for drømmen om nye højttalere, men ny kanter på et par jbl'er ca. fire gange pr. århundrede giver mening for mig..
|
|
![]() |
|
Basrep er afprøvet, ingen hjælp fra dem…..
|
|
![]() |
|
Hvis det vil kunne svare sig rent økonomisk har jeg valgt nye enheder i de 3 højttalere samt nye delefiltre….. Har skrevet til disco World om de vil kunne give mig en pris på det hele…
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19749 |
Jo, men så leverer de noget der ikke er lydmæssigt det samme, måske bliver det endnu ringere end det du har nu.
Så hellere noget nyt brugt der er bygget ordentligt. Klaus
|
|
![]() |
|
hvis jeg skal have andre højttalere bliver det helst helt nye, er desværre blevet røvrendt med brugt hi-fi så det tør jeg ikke igen
|
|
![]() |
|
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 559 |
Du kan kikke her, men det er ikke meget de pt har på lager:
https://speakerrepairshop.nl/index.php/en/ |
|
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |