|
Gymnastik opvisning på youtube |
Besvar |
Forfatter | |
Snavsi
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-April-2016 kl. 08:55 |
Hejsa
Jeg har optaget en gymnastik opvisning, og istedet for at brænde DVD'er med opvisningen så kunne det være fedt og ligge det på youtube. Alle er enige om at der er en fantastisk måde. Men bestyrelsen har sagt nej da de er bange for at koda kommer efter dem. Er der en eller anden der kender reglerne for dette. Er der forskel på om jeg lagde det op som privat mand eller det er i foreningens youtube kanal. Vh Thomas
|
|
Hjemme Bio
NAD T778 Blueray Dune HD Max Front B&W CM7 Center B&W CM Centre 2 Sub B&W ASV 10CM Bag/surr. Jamo Apollo 5 Projektor Sony VPL-HW40 Lissau 90" True Colour |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det største problem er jo nok muikken. Måske du skulle finde noget gratis musik og så skifte lydsporet ud med det.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan så give et problem, hvis Opvisningen følger musikken, at erstatte den med noget andet, det vil se fjollet ud, og musikken er jo en del af Opvisningen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
david79
Bruger Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har snakket med koda et par gange om saadan problemer og jeg oplever at de har en meget flink kunde service:
Åbningstider: Mandag til fredag fra 9.00 til 16.00 Kundeservice: For dig der bruger musik
E-mail: kunde@koda.dk Det er ikke usandsynlig at du har samme problem selv hvis du sender det rundt som braendte DVD'er, det er bare lidt mindre offentligt. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |