Tænkte selv på om det kunne være noget med grafikkortet. Det var derfor jeg prøvede med Asus EAH3650, men det var jo brændt af, troede jeg!
Jeg gik i dag ned og returnerede det og købt to andre kort: Asus EAH 3650 (med blæser) og EAH3650 Silent (uden blæser). Installerede EAH3650 Silent, og den sagde det samme efter installation: Vga kombatibelt kort, ikke installeret.
Så tænkte jeg at jeg måtte have gjort noget forkert. Jeg havde instalerret ATI's eget Control Center, nyeste version, men det viser sig at når man installerer den engelske version så er driverne inkluderet i pakken, men det er den IKKE i den danske version. De skal hentes og installeres separat
Det tænkte jeg slet ikke over da jeg altid har brugt nVidia hvor driverne altid er pakket sammen med Control Centret
Men nu kom der ordentlige billeder på HD kanalerne
Har nu kun 2 problemer:
1. Mit bundkort har ikke S/PDIF, bruger 3 minijack til de 6 kanaler, men der kommer ingen lyd igennem fra DVBViewer. Afspiller jeg fra PowerDVD så kommer det fint over
2. Skifter jeg lyd (i DVBViewer) fra 2 kanal til 5.1 så står billedet bagefter og flimrer. Så er jeg nød til at genopbygge graph