|
Åh Canada :-) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 20:11 |
Hej alle
Har brug for jeres hjælp. Har kønt Rocketfish Wireless HDMI Kit via eBay (en sælger i Kanada) - uden at tænke over at det er et strømstik der ikke kan bruges her i dk. I kan se et billede af dem her som i kan se er det forskel på de små runde stik der skal ind i selve transmitter/reciever hvor den ene er lidt større end den anden. Har i forslag til produkter der kan købes - så jeg kan bruge det her i DK?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er problemet? - du har vel stik der skal i væggen også?
I USA og Canada skulle bruge et såkaldt NEMA stik, hvor de er meget aflange og tynde, hvor vores stik er runde og tykke. Du kan købe convertere overalt på nettet til dette. Bare søg efter US to EUR plug. Din adapter er multivoltage, så spændingen er ikke noget problem. |
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Hej igen
problemet er strøm stikken der skal i væggen - kan man måske købe en tilsvarende adapter med et dansk stik der skal i væggen?
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Du skal bare have sådan en bandit her: http://www.av-cables.dk/stroemadapter/usa-til-dk-stik.html
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Hvis strømstikket sidder på en ledning, kan du vel bare udskifte det til et dansk stik? Hvis stikket er fastmonteret på adapteren, er der allerede forslået et par løsninger.
|
|
/lars
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Forkert forum til dit emne! IGEN! Det her hjemmebio forum er efterhånden til grin. Det bliver brugt til gør det selv byg og alt mulig mærkeligt der ikke har noget med hjemmebio at gøre. jeg gider efterhånden ikke spilde min tid på recordere mere, da hjemmebio forummet bliver brugt til alt andet end det skal. Minhembio.com!
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Tillykke Martin. Hils svenskerne.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Meget enkelt - bed en moderator flytte tråden til et mere relevant forum.
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Skal jeg gøre Nagash. Jeg synes bare som andre også har nævnt før, at det her hjemmebio forum er lidt til grin, med de indlæg folk kommer med. Fordi jeg trækker et nyt kabel, eller flytter min biostole række 10 cm til højre, så betyder det ikke jeg behøves smide en besked under mit indlæg.
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
Der er rigtigt mange posts på et forum som dette der strengt taget ikke er nødvendige, mit eget indlæg her inkluderet, men hvis det går dig på så er det da på tide at rykke videre og håbe at fx. svenskerne irriterer dig mindre. Det giver absolut ikke mening at læse et forum som en fritidsfornøjelse og så sidde og være misfornøjet, så er det bare om at komme videre med trækvognen.. Held og lykke på rejsen og jeg håber du hurtigt finder et forum du trives med. |
|
![]() |
|
Sorry..... det er i min hjemmebio forum at jeg har fået anbefalet rocketfish, og så håbede jeg at der var nogle af de andre der følger med her der måske havde haft samme problem. Og slap da lidt af - hvis du ikke gider læse tråden så lad da vær med at klikke på den - længere er den ikke. Tak for alle jeres tips - den anbefalede adapter er nu bestilt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |