recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åh Canada :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åh Canada :-)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Åh Canada :-)
    Sendt: 25-September-2012 kl. 20:11
Hej alle

Har brug for jeres hjælp. Har kønt Rocketfish Wireless HDMI Kit via eBay
(en sælger i Kanada) - uden at tænke over at det er et strømstik
der ikke kan bruges her i dk.

I kan se et billede af dem her

som i kan se er det forskel på de små runde stik der skal ind i selve transmitter/reciever hvor den ene
er lidt større end den anden.

Har i forslag til produkter der kan købes - så jeg kan bruge det her i DK?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:55
Hvad er problemet? - du har vel stik der skal i væggen også?

I USA og Canada skulle bruge et såkaldt NEMA stik, hvor de er meget aflange og tynde, hvor vores stik er runde og tykke. Du kan købe convertere overalt på nettet til dette. Bare søg efter US to EUR plug.

Din adapter er multivoltage, så spændingen er ikke noget problem.

Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 21:30
Hej igen
problemet er strøm stikken der skal i væggen - kan man måske købe en tilsvarende
adapter med et dansk stik der skal i væggen?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 01:35
Du skal bare have sådan en bandit her: http://www.av-cables.dk/stroemadapter/usa-til-dk-stik.html
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bantam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 06:34
Hvis strømstikket sidder på en ledning, kan du vel bare udskifte det til et dansk stik? Hvis stikket er fastmonteret på adapteren, er der allerede forslået et par løsninger.
/lars
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 07:02
Forkert forum til dit emne! IGEN! Det her hjemmebio forum er efterhånden til grin. Det bliver brugt til gør det selv byg og alt mulig mærkeligt der ikke har noget med hjemmebio at gøre. jeg gider efterhånden ikke spilde min tid på recordere mere, da hjemmebio forummet bliver brugt til alt andet end det skal. Minhembio.com!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 07:55
Tillykke Martin. Hils svenskerne.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 11:28
Meget enkelt - bed en moderator flytte tråden til et mere relevant forum.
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 12:23

Skal jeg gøre Nagash. Jeg synes bare som andre også har nævnt før, at det her hjemmebio forum er lidt til grin, med de indlæg folk kommer med.

Fordi jeg trækker et nyt kabel, eller flytter min biostole række 10 cm til højre, så betyder det ikke jeg behøves smide en besked under mit indlæg.  
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 15:51
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Fordi jeg trækker et nyt kabel, eller flytter min biostole række 10 cm til højre, så betyder det ikke jeg behøves smide en besked under mit indlæg.  

Der er rigtigt mange posts på et forum som dette der strengt taget ikke er nødvendige, mit eget indlæg her inkluderet, men hvis det går dig på så er det da på tide at rykke videre og håbe at fx. svenskerne irriterer dig mindre. Det giver absolut ikke mening at læse et forum som en fritidsfornøjelse og så sidde og være misfornøjet, så er det bare om at komme videre med trækvognen..

Held og lykke på rejsen og jeg håber du hurtigt finder et forum du trives med.
Til top
IrmaN Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IrmaN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2012 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Forkert forum til dit emne! IGEN! Det her hjemmebio forum er efterhånden til grin. Det bliver brugt til gør det selv byg og alt mulig mærkeligt der ikke har noget med hjemmebio at gøre. jeg gider efterhånden ikke spilde min tid på recordere mere, da hjemmebio forummet bliver brugt til alt andet end det skal. Minhembio.com!

Sorry..... det er i min hjemmebio forum at jeg har fået anbefalet rocketfish, og så
håbede jeg at der var nogle af de andre der følger med her der måske havde haft samme problem.
Og slap da lidt af - hvis du ikke gider læse tråden så lad da vær med at klikke på den - længere er den
ikke.

Tak for alle jeres tips - den anbefalede adapter er nu bestilt. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu