|
Åh gud. Ikke også Buster |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | ||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Til alle jer Robin Hood "lovers", så må denne nyfortolkning da lige være noget der falder i jeres smag Det kan man da kalde en opdateret version af den gamle fortælling
|
||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I denne forbindelse vil jeg da også gerne gøre opmærksom på en serie på netflix. Hvis I ligesom mig elsker engelske historiske kostumedramaer, så tag et blik på Bridgerton, den har fået det helt Metoo-spin ... Men ellers er den ret god, især hvis man kan se bort fra, at der går totalt 50 Shades of Grey i den i de sidste 4-5 afsnit.
Redigeret af hunt - 05-Januar-2021 kl. 11:39 |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
hunt
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gik død i Outlander, da Frank gav Jamie Bette Frank bagi. Det var nu ikke så meget deres numseleg, men mere at skulle tolererer at se på Jamie skære ansigt over det i de næste 100 afsnit, der tog for hårdt på mig. Min kone har set alle sæsoner og siger, at det er bedst, at jeg forbliver væk fra skærmen, når den er på ... Tobias Menzies, som spiller Black Frank, er ellers en i særklasse dygtig skuespiller, og hans spil som Prins Philip i The Crown er ikke mindre end fænomenalt. (Edit: stavefejl mm.)
Redigeret af hunt - 05-Januar-2021 kl. 12:24 |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4051 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja tobias Mezies, er møg dygtig. |
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
hunt
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men, men ... :-D Nå, jamen så god fornøjelse med den! At Black Frank krænker Jamie var vist heller ikke min eneste anke. Jeg synes, at Heugan (Jamie) spiller meget unuanceret og uinteressant, mens Claire er så kedelig, at hun slet ikke kan fange mig. Som jeg husker det, endte jeg vist med heller ikke rigtig at kunne købe seriens præmis. Så alt i alt er den vist bare ikke mig. Men min kone har svjh sagt, at sæson 2, som var den, jeg egentlig gik død i, er noget af et lavpunkt, så hvis jeg kan slæbe mig igennem den, bliver det bedre igen. Har det noget på sig?
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eneste rigtige Robin Hood film er Disneys fra 1973. Af nyere foretrækker jeg Ridley Scotts version fra 2010 med Russel Crowe i hovedrollen.
Den med Kevin Costner far min ungdom er hæslig. En skændsel imod min barndoms helt som rigtig mange andre Robin Hood film og serier i øvrigt er.
|
||
KennethJensen
Junior bruger Oprettet: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En lidt anden genre, men jeg kan da huske dengang man besluttede at indspille Ringenes herre - og å med den instruktør. Jeg havde læst bøgerne 3 gange, og mente kun det kunne gå galt med en filmudgave, men jeg blev sgu overrasket, og selvom nogle synes den er en skændsel, så elsker jeg den.
Sådan kan det også gå
|
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så den nye "Buster" i går aftes, var mere end skeptisk da der skulle trykkes play. Men min skeptisk blev hurtigt vendt og her i stuen var det god underholdning. Kan klart anbefale den...
Frank
|
||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |