recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Åh nej DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÅh nej DR

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4662
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af NikolajDS NikolajDS skrev:

Ej, gud.. Jeg skrev stige i stedet for trappe.. Så har jeg jo tabt..

Nå, men jeg trækker mig ærbødigt tilbage.. På trods af, at jeg hele tiden har givet jer ret i, at I havde fuld rettighed til jeres definition af niche, hvis bare I ikke vil pådutte mig den.
(Lad være med at kigge inde i artiklen om Mobilepay på Windows Phone, fordi der bliver ordet niche også brugt helt forkert af en)

Men igen: Jeg kan godt se, at tråden er stukket af, og jeg selvfølgelig har været en del af det. Kan du erkende det samme? Man tvivler, når du rent faktisk mener, at undertegnet skal have en påtale, på trods af, at du har kommet med den ene lignende kommentar efter den anden, krydret med hånlige/provokerende smileys.
Men det er måske den der med, at bare man sætter en smiley bagefter en sætning, så skal man ikke stå til ansvar for den?

Men jeg er færdig.. Det var en fornøjelse at se dig komme med anklager om "Erasmus Montanus", for derefter at give din bedste udgave af det selv..

Det sidste ord er dit.

/Out

Jamen så må jeg jo have vundet?? Neeej en dejlig nyhed, du overrækker! Hug

Jeg vil gerne bruge mine sidste ord på at takke min mor, min far, alle mine venner som har bakket mig op, Sony Pictures, Warner Bros' pedel, Universal Studios, Steve Carell, Erasmus Montanus samt Bananer i Pyjamas. Jeg kunne ikke have vundet uden jeres hjælp. Selvom det har været svært og jeg har skulle lægge øre til meget undervejs, så er det dejligt at stå her på podiet med min flotte præmie. 

Nu vil jeg bruge tiden til at kigge fremad og ønske alt godt til andre - særligt dem, som stempler ærbødigt ud ved at levere en ny svada af meget høj komisk klasse.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 13:54

Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Kan i ikke dæmpe gemytterne lidt, og huske på det er et debatforum hvor man skriver i en ordentlig tone til hinanden, og passe på man ikke går i selvsving.

Wilco
Underholdende debat i har gang i... folk har forskellige behov, nogen vil have D.A., nogen vil have dansk speak, nogen vil have undertekster, nogen vil have det hele.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Kan i ikke dæmpe gemytterne lidt, og huske på det er et debatforum hvor man skriver i en ordentlig tone til hinanden, og passe på man ikke går i selvsving.

Wilco
Underholdende debat i har gang i... folk har forskellige behov, nogen vil have D.A., nogen vil have dansk speak, nogen vil have undertekster, nogen vil have det hele.

Det der tolker jeg som et andet ord for egoistisk, og hvis det er møntet på mig, så kræver jeg en offentlig undskyldning!!

Men nu jeg tænker mig om.. Så vil jeg egentlig gerne have D.A. til at speake på dansk med tyske undertekster.. Så glem det, jeg trækker mit krav tilbage.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Til moderator: Forstår dog ikke helt at I ikke skrider ind tidligere. Denne bruger provokerer jo ikke kun mig men flere andre. Er helt enig i at vi skal holde en god tone men når den ene provokation efter den anden bliver slynget afsted, ja så stopper festen. Slut herfra......
Vi ser jo ikke alt der skrives i trådende men reagerer på baggrund af at en har trykket på indberetningsknappen, som i er velkommen til at bruge hvis i mener noget kører af sporet eller ikke hører hjemme på forummet, så er jeg sikker på at nogen lige kigger ind som har nogle muligheder til enten at moderere eller lukke en tråd hvis det anses som nødvendigt.

God dag :)
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 15:00

Til moderator: Forstår dog ikke helt at I ikke skrider ind tidligere. Denne bruger provokerer jo ikke kun mig men flere andre. Er helt enig i at vi skal holde en god tone men når den ene provokation efter den anden bliver slynget afsted, ja så stopper festen. Slut herfra......
Vi ser jo ikke alt der skrives i trådende men reagerer på baggrund af at en har trykket på indberetningsknappen, som i er velkommen til at bruge hvis i mener noget kører af sporet eller ikke hører hjemme på forummet, så er jeg sikker på at nogen lige kigger ind som har nogle muligheder til enten at moderere eller lukke en tråd hvis det anses som nødvendigt.

God dag :)
Efter min bedste vurdering er moderator ganske ofte ikke eksisterende. Man burde måske, af egen drift, kigge på "Specielt" hurtigt voksende tråde - udover at vente på rapporteringerWink

Siden har vokset sig til at være ganske autonom.

Redigeret af Hother - 29-Juni-2017 kl. 15:02
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Efter min bedste vurdering er moderator ganske ofte ikke eksisterende. Man burde måske, af egen drift, kigge på "Specielt" hurtigt voksende tråde - udover at vente på rapporteringerWink
Vi har jo alle sammen andre ting at se til også, men tror da altid Lars er åben for nye moderatorer hvis der er nogle som har lyst så er det da bare at skrive til ham, hvis der er flere så er chancen for at noget bliver fanget af egen drift jo også større.

Helt grundlæggende er det vel dog sådan (og sådan har det vel altid været), at der rykkes på indberetninger fra brugerne, falder jeg over noget åbenlyst ja så reagerer jeg da.. men jeg sidder da ikke og nærlæser alle tråde og venter på at nogle træder ved siden af, regner med det er voksne mennesker som i udgangspunktet altid opfører sig pænt og ordentligt :)
Mvh

René
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 15:18

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Vi har jo alle sammen andre ting at se til også, men tror da altid Lars er åben for nye moderatorer hvis der er nogle som har lyst så er det da bare at skrive til ham, hvis der er flere så er chancen for at noget bliver fanget af egen drift jo også større.

Helt grundlæggende er det vel dog sådan (og sådan har det vel altid været), at der rykkes på indberetninger fra brugerne, falder jeg over noget åbenlyst ja så reagerer jeg da.. men jeg sidder da ikke og nærlæser alle tråde og venter på at nogle træder ved siden af, regner med det er voksne mennesker som i udgangspunktet altid opfører sig pænt og ordentligt :)
Hvis du mener at det du skriver er korrekt, jamen så fred med detWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2017 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Er sgu bange for, at danske børn bliver lige så ringe til sprog, som tyskerne, siden alt jo skal synkroniseres.

Så er det da heller ikke værre. Der er tale om en naturudsendelse, og hvornår har de i øvrigt IKKE været med dansk tale på DR?

Der er jo ikke tale om film m.m.

Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Da vi var små så vi dansk, svensk, norsk og tysk tv, Godt nok var det tyske synkroniseret, men det var da godt for sprogørene.

DR må ikke synkronisere, men det er godt for vores sprøgøre, at tyskere og svenskere gør det?

Ser ikke børneprogrammer mere, men er de ikke synkroniseret på DR ?
Tror jeg skal tænde for børne-tv en dag 😊😊

Der manglede lige et "vores" i den test 😊 Men havde bestemt været godt for tyskerne hvis de havde valgt ikke at synkronisere 😊
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2017 kl. 06:27
Nemlig.

Tyskere er meget dårlige til bla engelsk.

Danskere er faktisk rigtig gode til sprog. Fordi vi ikke dubber.

Dansk er et lille sprog. Derfor er det fint at man bearbejder TV programmer, således at hele familen kan se med. Det gør vi faktisk glimrende.

Er man DA fan kan man købe serien på Blu-ray.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 20:50

Og så kom de satans undertekster - ha, ha, ha...... tag den din kl.....

Til stor gavn for alle dem med nedsat hørelse. Sådan.... meget egoistisk af mig

Fordi du reelt ser den som "start forfra", sådan har det altid været..

I øvrigt flot at du viser dig frem som et lille barn, og kalder mig en klaphat.. Det er igen sjovt, at dem der har travlt med at blive fornærmet over den mindste ting, er dem som ikke kan dy sig fra at være som et barn.. 

P.s. Er det de hørehæmmede altså de handicappede du snakker på vegne af? Eller hænger du dig stadig i det det halmstrå om, at hørehæmmede ikke kan betegnes som handicappede.. En voksen havde nok bare indrømmet, at man kom til at lave en simpel fejl, og så komme videre.. Men okay, en voksen vil heller ikke pive over at blive kaldt "lidt egoistisk" for så derefter at kalde en anden for en klaphat..

Men tillykke med at have udstillet dig selv..
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 21:01

Har aldrig klart dig en klaphat. Ved ikke hvad du mener.

Ååååh, det er så træls, at man tror at man har redigeret sit indlæg, således at folk ikke kan se, hvad man skrev i første omgang..
Bare en skam, at der bliver sendt en mail med ens første indlæg, og derfor kan man se, hvad du skrev i første omgang.. 

Og så kom de satans undertekster - ha, ha, ha...... tag den din klap...  

Men okay, du plejer jo at klamre dig til halmstrå, så det gør du vel også her, og vil nu påstå, at "tag den, din klap..." ikke skal læses som din "tag den, din klarhat".. Fordi det er helt sikkert normal sprog at skrive "din klap"..
Grow up, og lad så være med at rode dig ud i løgne, som kan modbevises sort på hvidt.. Det er jo ikke første gang..

Pinligt..

Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 21:12

Der står klap, ikke klaphat. Har også sat et par ekstra punktummer efter ha, ha, ha så ved ikke hvad du mener, beklager.

Men så kan du jo lige forklare, hvad "din klap..." betyder??? Fordi det er da ikke just rigsdansk..
Så forklar venligst hvad det betyder..

Især taget i betragtning af, at du følte for at rette det til "din kl....." i stedet for "din klap..."

Du siger bare til, når du føler at du har fået nok reb...
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu