|
|
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Forfatter | |||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
![]() |
||
Jamen så må jeg jo have vundet?? Neeej en dejlig nyhed, du overrækker!
![]() Jeg vil gerne bruge mine sidste ord på at takke min mor, min far, alle mine venner som har bakket mig op, Sony Pictures, Warner Bros' pedel, Universal Studios, Steve Carell, Erasmus Montanus samt Bananer i Pyjamas. Jeg kunne ikke have vundet uden jeres hjælp. Selvom det har været svært og jeg har skulle lægge øre til meget undervejs, så er det dejligt at stå her på podiet med min flotte præmie. Nu vil jeg bruge tiden til at kigge fremad og ønske alt godt til andre - særligt dem, som stempler ærbødigt ud ved at levere en ny svada af meget høj komisk klasse. |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
![]() |
|||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
||
Underholdende debat i har gang i... folk har forskellige behov, nogen vil have D.A., nogen vil have dansk speak, nogen vil have undertekster, nogen vil have det hele.
|
|||
![]() |
|||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
||
Det der tolker jeg som et andet ord for egoistisk, og hvis det er møntet på mig, så kræver jeg en offentlig undskyldning!! Men nu jeg tænker mig om.. Så vil jeg egentlig gerne have D.A. til at speake på dansk med tyske undertekster.. Så glem det, jeg trækker mit krav tilbage.
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Vi ser jo ikke alt der skrives i trådende men reagerer på baggrund af at en har trykket på indberetningsknappen, som i er velkommen til at bruge hvis i mener noget kører af sporet eller ikke hører hjemme på forummet, så er jeg sikker på at nogen lige kigger ind som har nogle muligheder til enten at moderere eller lukke en tråd hvis det anses som nødvendigt. God dag :)
|
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Efter min bedste vurdering er moderator ganske ofte ikke eksisterende. Man burde måske, af egen drift, kigge på "Specielt" hurtigt voksende tråde - udover at vente på rapporteringer ![]() Siden har vokset sig til at være ganske autonom.
Redigeret af Hother - 29-Juni-2017 kl. 15:02 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
||
Helt grundlæggende er det vel dog sådan (og sådan har det vel altid været), at der rykkes på indberetninger fra brugerne, falder jeg over noget åbenlyst ja så reagerer jeg da.. men jeg sidder da ikke og nærlæser alle tråde og venter på at nogle træder ved siden af, regner med det er voksne mennesker som i udgangspunktet altid opfører sig pænt og ordentligt :)
|
|||
Mvh
René |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hvis du mener at det du skriver er korrekt, jamen så fred med det
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() |
||
Ser ikke børneprogrammer mere, men er de ikke synkroniseret på DR ? Tror jeg skal tænde for børne-tv en dag 😊😊 Der manglede lige et "vores" i den test 😊 Men havde bestemt været godt for tyskerne hvis de havde valgt ikke at synkronisere 😊 |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
||
Nemlig.
Tyskere er meget dårlige til bla engelsk. Danskere er faktisk rigtig gode til sprog. Fordi vi ikke dubber. Dansk er et lille sprog. Derfor er det fint at man bearbejder TV programmer, således at hele familen kan se med. Det gør vi faktisk glimrende. Er man DA fan kan man købe serien på Blu-ray. |
|||
![]() |
|||
NikolajDS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
||
Fordi du reelt ser den som "start forfra", sådan har det altid været..
I øvrigt flot at du viser dig frem som et lille barn, og kalder mig en klaphat.. Det er igen sjovt, at dem der har travlt med at blive fornærmet over den mindste ting, er dem som ikke kan dy sig fra at være som et barn.. P.s. Er det de hørehæmmede altså de handicappede du snakker på vegne af? Eller hænger du dig stadig i det det halmstrå om, at hørehæmmede ikke kan betegnes som handicappede.. En voksen havde nok bare indrømmet, at man kom til at lave en simpel fejl, og så komme videre.. Men okay, en voksen vil heller ikke pive over at blive kaldt "lidt egoistisk" for så derefter at kalde en anden for en klaphat.. Men tillykke med at have udstillet dig selv.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ååååh, det er så træls, at man tror at man har redigeret sit indlæg, således at folk ikke kan se, hvad man skrev i første omgang.. Bare en skam, at der bliver sendt en mail med ens første indlæg, og derfor kan man se, hvad du skrev i første omgang..
Men okay, du plejer jo at klamre dig til halmstrå, så det gør du vel også her, og vil nu påstå, at "tag den, din klap..." ikke skal læses som din "tag den, din klarhat".. Fordi det er helt sikkert normal sprog at skrive "din klap".. Grow up, og lad så være med at rode dig ud i løgne, som kan modbevises sort på hvidt.. Det er jo ikke første gang.. Pinligt.. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men så kan du jo lige forklare, hvad "din klap..." betyder??? Fordi det er da ikke just rigsdansk.. Så forklar venligst hvad det betyder.. Især taget i betragtning af, at du følte for at rette det til "din kl....." i stedet for "din klap..."
Du siger bare til, når du føler at du har fået nok reb... |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |