|
H264 Hakker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dbjerring ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 12:56 |
Hej Recordere,
Har en bekendt med et rigtig fedt setup, men vi har stadig problemer med hans TV tuner :( Systemet: Cpu: Core i7 2.9 ghz Ram: 12GB DDR3 Tuner: Terratec Cinergy C PCI HD CI GFX: Geforce GT230, 512MB Ram Problemet: Især HD kanalerne hakker (H264), og vi har prøvet både den medfølgende software/codec samt powerdvd 10 som også hakker. Det er DVB Viewer som program..... Måske det er GFX? Håber i kan hjælpe :)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er ikke et hardware problem
indstallere divx og bruge denne til h264 du skal kun installere divx codec http://www.divx.com/ og codec er gratis ind i codec settigs use dxva hardware accelerated husk og lade dvb viewer bruge dette codec under indstllinger og directx h264 decoder den hedder divx codec filter virker fint på min gamle bærbar med 210 kort Redigeret af xcardman - 25-September-2012 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
dbjerring ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-September-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Vi må prøve det så :) Andre gode råd?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
En clean Win 7 installation uden nogen former for codec hejs, skulle løse problemet. Hvis ikke, så kan det også være et signal problem. Har du gode kabler, med RF tætte stik og ingen Y stik eller lignende? Prøv evt. at forbinden maskinen med et kabel til det første antennestik i dit hus/lejlighed
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Har du prøvet at ændre audio decoder, f.eks. til MCE egen decoder?
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |