|
Hackere kan komme ind via Blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så kan vi konkludere at PowerDVD er et problematisk software?
|
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
|
Det er ikke nødvendigt med kode for at eksekvere noget når først det ER installeret, det ville ganske rigtigt være møgirriterende. Jeg snakker om kode for at installere noget eksekverbart eller for at tage noget ikke-eksekverbart og gøre det eksekverbart - ikke noget din kone nogensinde behøver opdage. Du installerer noget software til din htpc og er nødt til at bruge kode for at få lov. Du starter htpc programmet op, det har brug for at installere en eller anden afspiller, du godkender med en kode at det må den godt. Nu ER tingene installeret og fungerer og der er ikke brug for kode længere = konen kan bare give den gas. Kodespørgsmålet popper kun op i de tilfælde hvor systemet, et program eller du selv prøver på at installere noget eksekverbart. Faktisk vil jeg mene at WAF'en er højere på den måde, for din kone ved at hun kan surfe og klikke alt det hun gider uden at ødelægge noget, hun får ikke installeret et eller andet snavs ved et uheld. I bund og grund er det røvnemt, hvis spørgsmålet popper op mens du prøver at installere noget eller er igang med en opdatering er det fint, hvis det popper op mens du ser en film eller surfer efter løbesko er det ikke.
Du har ret, jeg kan godt lide linux, specielt det at jeg ikke behøver bekymre mig om pludselig at have ting installeret jeg ikke har bedt om - for nu at citere en cornflakes reklame, så er det GREAT! ![]() Jeg er ikke ude på at konvertere folk til noget som helst, jeg argumenterer bare for at det KAN lade sig gøre at designe et operativsystem så det ikke er sårbart for fx. at få en skive i et drev = det er en mulig løsning på problemet med at blive hacket via blurays. Hvad angår netflix så har jeg ikke erfaringer på området da jeg ikke har netflix. Blurays kører min afspiller fint og flydende.
Redigeret af strandvasker - 09-Marts-2015 kl. 17:47 |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
|
men med menuerne ? det er jo deres java der giver problemet vis du kørte den på windows i vlv ingen problem men inttet i vejen med linux bruger det selv på nogle af mine maskiner samt solaris
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |