recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hader PS3 ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHader PS3 ??

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2008 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af yildizhan yildizhan skrev:

Disse ting hader jeg ved min PS3 maskine men elsker den alligevel  :1: Ingen NTFS kompalitet2: Kan ikke afsp MKV filer3: Blæser larmer lidt....men kan stadig høres når der skrues ned for tv lyden4: Spillene er alt for dyre5: Den piano lak på PS3 samler super meget støv...pudser den hver anden dag  :-)Men ellers SUPER fed maskine....min bedste investering

1) Er sq ligeglad
2) Bruger mkvtovob
3) Måske en defekt i din - min siger ikke en lyd (og det er vel meningen at du hører PS3'eren selvom du skruer ned for tv'et )
4) Du skal bare købe ovre fra england. Play.co.uk , gamehubs gameplay osv. har meget billige spil. Fik GT5 pro ved udgivelsen til 195 kroner incl. fragt! - GTA4 til 300 fra gamehubs..
5) Det er vel også et mindre problem. Al elektronik suger støv til sig. Min ps3 og Pioneer LX5090 er sq en støvmagnet uden lige
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu