|
HAFN bio :) nu med fastramme (side3) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lækker bio, hvor langt har du fra lærred til din jvc projektor?
|
||
![]() |
||
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
|
tak.
der er 4 meter :)
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
![]() Og måske en ekstra hylde til anlægget, synes jeg - der er et apparat, som står på højkant på tredie hylde og en boks oven på Playstationen - disse to kunne godt stå på samme hylde. Fx. nederst. Routeren kunne du hænge op på væggen - så er den af vejen.
Redigeret af turbo2 - 21-April-2014 kl. 17:56 |
||
![]() |
||
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
|
Har faktisk lige rykket rundt på dem i forgårs, så de står som det er nu, for det virker bedre med fjernbetjeninger og kabler buttkicker forstærker synology nas yousee modem/router midterste hylde: Forstærker Øverste hylde: Ps3 Popcorn hour Raspberry pi Og min nye router ( som btw er et af mine bedste køb)
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
|
Okay bare jeg havde muligheden for at få den størrelse lærred, jeg har kun væg plads til 66 tommer:-(
|
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
|
Fint setup du har :-)
Var den nogen bestemt grund til at du valgte et Lissau lærred og var du ude og se andre lærreder før du valgte?
|
||
![]() |
||
|
Jeg valgte Lissau, fordi jeg havde læst meget godt om det på nettet og havde set i aktion 1 gang. Jeg var ikke ude og se på andre, men læste dog om nogle andre. Jeg valgte tab tension fordi det passet til min gamle lejlighed. Skulle jeg købe i dag havde købt et lidt større og i fast ramme :)
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
|
Jeg har også en JVC-projektor (X35) på præcis samme væghylde
Er du ligesom mig bange for at få projektoren i hovedet...? Det er en tung krabat Edit: Nå, du sidder ikke lige under Det gør jeg Redigeret af jake51 - 27-April-2014 kl. 17:54 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Og du (Jake) kan ikke flytte sofaen .... bare lidt fremad?
|
||
![]() |
||
|
Ja det er en tung krabat :) Selvom jeg sad lige under den, ville jeg ikke være bange. Nu er jeg ikke den store handymand, men jeg synes den hænger rimelig godt fast :)
Redigeret af hafn - 27-April-2014 kl. 22:42 |
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
|
Okay mange tak. Ja jeg ender nok med samme metode, synes det er svært at finde nogen steder hvor de har lærreder hængende til fremvisning:s |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Er du glad for stolene? Kan se at dine er af stof... Det må være mere behageligt end dem af "læderlook"
Vil gerne selv ha den model.. Har set dem til 2800... Hvor og til hvilken pris har du dine fra? |
||
Ning
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |