|
HAFN bio :) nu med fastramme (side3) |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
man sidder rigtig godt i stolene, der er rigtig bløde.. tror jeg ga omkring 3600,- for dem på nice home. Kvaliteten i metallet osv, er lidt tyndt og godt ha været bedre.
|
|
![]() |
|
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
...og hvad med de der kabler?
Skal de ikke skjules lidt? ![]() De pynter ikke imho ![]() Ellers ser det ud som en god udnyttelse af spisestuen ![]() |
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
Jamen så er der bestilt nyt lærred.
En Lissau LS frame med veltex i 90" Skulle gerne ankomme i morgen mandag :) |
|
![]() |
|
Så ankom det nye lærred. lidt forsinket, da de i første omgang havde glemt at sende selve rammen :)
Uheld kan jo ske. Den er nu samlet ![]() ![]() Så skal jeg bare lige ha min bedre halvdel til at hjælpe med at hænge den op. har ikke så lange arme
![]() |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
det ser lækkert ud, må man spørge hvad du har sluppet for sådan en lærred? jeg går selv lidt og pusler med om jeg skal købe noget med ramme på frem for mit diy lærres nemlig:)
|
|
![]() |
|
Det ligger ca. i 8000,- Var virkelig glad for mit gamle lærred, og håber det her vil være ligeså tilfredstillende
|
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
bare min mening, men jeg syntes absolut bedre om rammelærred. bryder mig ikke om rullelærred, da jeg ikke syntes det giver den rigtige fornemmelse. derfor tog jeg også mit rullelærred og lavede det om til et rammelærret:) tror bestemt du bliver glad for det der:)
|
|
![]() |
|
![]() ![]() Fik det hængt op i går. Jeg vil dog i dag, gøre det om. Da jeg synes det skal længere ned af. Så både lærred og center højtaler skal rykkes ned.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det ser sådan ud fordi midten af lærredet er over midten af døren/stikkontakten. Skal mindst ned så midt lærred er ud for midt dør
![]() |
|
![]() |
|
Ja :) det er korrekt. så passer det også med at højtalene er midt i lærredet
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Jeg har min i ca. samme højde som dig, har et IKEA Bestå møbel til at hænge under lærred.
Jeg synes du skal vente med at ændre på højden indtil du har set nogle film på det. |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg ville hænge lærredet så lavt som muligt. Og sætte centeren over lærredet. det er tættere på korrekt. og loftet giver færre uheldige reflektioner.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |