recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HAFN bio :) nu med fastramme (side3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HAFN bio :) nu med fastramme (side3)

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2011
Sted: ÅRHUS
Status: Offline
Point: 236
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Er du glad for stolene? Kan se at dine er af stof... Det må være mere behageligt end dem af "læderlook"
Vil gerne selv ha den model.. Har set dem til 2800...
Hvor og til hvilken pris har du dine fra?

man sidder rigtig godt i stolene, der er rigtig bløde..
tror jeg ga omkring 3600,- for dem på nice home.
Kvaliteten i metallet osv, er lidt tyndt og godt ha været bedre.
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 09:46
...og hvad med de der kabler?
Skal de ikke skjules lidt?
De pynter ikke imho
Ellers ser det ud som en god udnyttelse af spisestuen
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 09:52
Jamen så er der bestilt nyt lærred.
En Lissau LS frame med veltex i 90"
Skulle gerne ankomme i morgen mandag :)
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 17:44
Så ankom det nye lærred. lidt forsinket, da de i første omgang havde glemt at sende selve rammen :)
Uheld kan jo ske.

Den er nu samlet 

Så skal jeg bare lige ha min bedre halvdel til at hjælpe med at hænge den op. har ikke så lange arme  Hug 
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 18:30
det ser lækkert ud, må man spørge hvad du har sluppet for sådan en lærred? jeg går selv lidt og pusler med om jeg skal købe noget med ramme på frem for mit diy lærres nemlig:)
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

det ser lækkert ud, må man spørge hvad du har sluppet for sådan en lærred? jeg går selv lidt og pusler med om jeg skal købe noget med ramme på frem for mit diy lærres nemlig:)

Det ligger ca. i 8000,-

Var virkelig glad for mit gamle lærred, og håber det her vil være ligeså tilfredstillende
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 20:31
bare min mening, men jeg syntes absolut bedre om rammelærred. bryder mig ikke om rullelærred, da jeg ikke syntes det giver den rigtige fornemmelse. derfor tog jeg også mit rullelærred og lavede det om til et rammelærret:) tror bestemt du bliver glad for det der:) 
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:28

Fik det hængt op i går.

Jeg vil dog i dag, gøre det om. Da jeg synes det skal længere ned af.

Så både lærred og center højtaler skal rykkes ned.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:32
Ja det ser sådan ud fordi midten af lærredet er over midten af døren/stikkontakten. Skal mindst ned så midt lærred er ud for midt dør Tongue
Til top
hafn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det ser sådan ud fordi midten af lærredet er over midten af døren/stikkontakten. Skal mindst ned så midt lærred er ud for midt dør Tongue

Ja :) det er korrekt. så passer det også med at højtalene er midt i lærredet
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 10:51
Jeg har min i ca. samme højde som dig, har et IKEA Bestå møbel til at hænge under lærred.

Jeg synes du skal vente med at ændre på højden indtil du har set nogle film på det.

Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 11:05
jeg ville hænge lærredet så lavt som muligt. Og sætte centeren over lærredet. det er tættere på korrekt. og loftet giver færre uheldige reflektioner.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu