|
Haier! erfaringer? |
Besvar |
Forfatter | |
Andy_Moller
Bruger Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
Emne: Haier! erfaringer? Sendt: 09-August-2005 kl. 17:18 |
Haier, er det et mærke nogen kender, prisen kan man da ikke klage over... Redigeret af Andy_Moller |
|
Andy_Moller
Sendt: 11-August-2005 kl. 19:51 |
slet ikke nogen som har stødt på sådan et tv i DK?
|
|
Apu
Bruger Oprettet: 28-Juli-2005 Status: Offline Point: 55 |
Sendt: 12-August-2005 kl. 23:17 |
Ikke mig, jeg har en aircon der hedder Haier, men det kan du nok ikke bruge til noget. Jeg tror det er et Kinisisk firma.
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 12-August-2005 kl. 23:51 |
Ja, det er et (statsejet) kinesisk firma - der producerer alt lige fra vaskemaskiner og mikrobølgeovne til DVD afspillere og TV. Se Haier Group. Produkterne er vist ikke så kendte på vores breddegrader (og derfor er det nok svært at finde erfaringer), men Haier har en europæisk side tilegnet deres TV/DVD produkter. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Andy_Moller
Sendt: 13-August-2005 kl. 00:26 |
ok så vil det blive noget af et sats at købe deres fladskærm, hvis man ikke kan se kvaliteten inden, selvom de selvfølgelig har angivet spec. for det! men det kan man vel ikke stole 100% på?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |