recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hakfri Netflix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hakfri Netflix?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 2036
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 04:58
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Hej

Når jeg ser netflix oplever jag at billedet konstant hakker en smule, uanset om jeg sætter min chromecast til 50Hz eller ej. Uautoriserede kopier af samme materiale hakker ikke på samme måde via en wdtv. What gives? Det er super irriterende.

Du bør overveje enten ATV 4K eller Shield 2019 - Jeg ejer begge og her er overvejelserne man bør gøre sig imellem dem:

Til uautoriserede kopier er Shielden førstevalget, til officielle streaming apps er ATV'et at regne som førstevalget for de fleste, idet man dér må begynde at prioritere og vælge enten imellem større convenience eller bedre billede. Til uoficielle filer/iso'er mv er Shielden lige så convenient som ATV'et, bare med bedre billedbehandling og opskalering samt bitstreaming. Det bedre billede gælder også autoriserede kilder/Netflix mv, men til sådanne streaming apps generelt skal man dog (i hvert fald i nuværende firmware) selv bede Shielden om hvad man vel dermed kan kalde et semi-automatisk framerate switch - Det kan dog bindes helt ned til ét enkelt tryk/én knap på fjernbetjeningen at skulle bede den om det. Uautoriserede kopier switches automatisk i Kodi/Plex.

Så med andre ord: ATV 4K for størst convenience ifht. officielle streaming apps, Shield 2019 for bedste billedekvalitet og bitstreaming.

Redigeret af TBC1 - 28-November-2019 kl. 05:02
PC:9800X3D,RTX 5090 OC,32GB DDR5@6K-CL30,48" LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2019 kl. 17:41
Tak :-)

Jeg tror jeg prøver en ATV.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 01:58

Tak :-)

Jeg tror jeg prøver en ATV.

Mit Apple TV 4k hakker for hvert 42. sekund, tror det er kommet til efter sidste opdatering iOS, men ikke sikker.

Match framerate er slået til på mit Apple TV inden nogen kommer med det forslag.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 07:14
Fedt ... :-/

Hvad så?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 07:30

Hvad så?
Apple tv hakker ikke. Du kan roligt købe den, hvis du også har brug for alle apps af de danske. Men igen Dr er på vej med app til Shield tv, men ved dog ikke hvornår
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2009
Point: 319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 11:16

Hvad så?

Inden du stoler alt for meget på T-Duck burde du nok lige læse hans indlæg og hvor meget splid han skaber herinde, håber snart der er nogen der følger ham til fordøren.

Har fundet dette link til dig

Jeg vil dog sige at jeg personligt godt kan leve med det som det er på mit setup.

Min kone feks har aldrig lagt mærke til det, men kan efter jeg fortalte hende om det godt se det.

Ps oplever det mest på 24p indhold på Netflix

Redigeret af Hajsa - 01-December-2019 kl. 11:17
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2019 kl. 13:14
Denne nylige snak om hakkeri gælder kun for Netflix-producerede film.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu