|
Hakfri Netflix? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bør overveje enten ATV 4K eller Shield 2019 - Jeg ejer begge og her er overvejelserne man bør gøre sig imellem dem: Til uautoriserede kopier er Shielden førstevalget, til officielle streaming apps er ATV'et at regne som førstevalget for de fleste, idet man dér må begynde at prioritere og vælge enten imellem større convenience eller bedre billede. Til uoficielle filer/iso'er mv er Shielden lige så convenient som ATV'et, bare med bedre billedbehandling og opskalering samt bitstreaming. Det bedre billede gælder også autoriserede kilder/Netflix mv, men til sådanne streaming apps generelt skal man dog (i hvert fald i nuværende firmware) selv bede Shielden om hvad man vel dermed kan kalde et semi-automatisk framerate switch - Det kan dog bindes helt ned til ét enkelt tryk/én knap på fjernbetjeningen at skulle bede den om det. Uautoriserede kopier switches automatisk i Kodi/Plex. Så med andre ord: ATV 4K for størst convenience ifht. officielle streaming apps, Shield 2019 for bedste billedekvalitet og bitstreaming. Redigeret af TBC1 - 28-November-2019 kl. 05:02 |
|
PC:9800X3D,RTX 5090 OC,32GB DDR5@6K-CL30,48" LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
Tak :-)
Jeg tror jeg prøver en ATV.
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Mit Apple TV 4k hakker for hvert 42. sekund, tror det er kommet til efter sidste opdatering iOS, men ikke sikker. Match framerate er slået til på mit Apple TV inden nogen kommer med det forslag.
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
Fedt ... :-/
Hvad så?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Inden du stoler alt for meget på T-Duck burde du nok lige læse hans indlæg og hvor meget splid han skaber herinde, håber snart der er nogen der følger ham til fordøren. Har fundet dette link til dig Jeg vil dog sige at jeg personligt godt kan leve med det som det er på mit setup. Min kone feks har aldrig lagt mærke til det, men kan efter jeg fortalte hende om det godt se det. Ps oplever det mest på 24p indhold på Netflix Redigeret af Hajsa - 01-December-2019 kl. 11:17 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Denne nylige snak om hakkeri gælder kun for Netflix-producerede film.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |